Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصف المرزوقی عنوان داشت که قیس سعید فردی با طرز تفکر معمر قذافی است که معنی گفتگو را نمی‌فهمد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از آناتولی، منصف المرزوقی، رییس جمهور پیشین تونس در مصاحبه با عربی ۲۱ اعلام کرد که ورشکستگی تونس، پایان کودتا را تسریع می‌بخشد.

وی افزود، صندوق بین المللی پول شکست خورد و تونس طی مقطع آتی به سمت ورشکستگی پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المرزوقی عنوان داشت، آن زمان که قیس سعید دستور تغییر اعضای هیات عالی انتخابات را صادر کرد، گویی که شلیکی به پای خود شلیک کرد.

وزارت خارجه آمریکا نیز نگرانی شدید خود را نسبت به تصمیم یکجانبه رئیس جمهور تونس برای تجدید ساختار هیات عالی مستقل انتخابات ابراز کرد.


المرزوقی عنوان داشت که قیس سعید فردی با طرز تفکر معمر قذافی است که معنی گفتگو را نمی‌فهمد.

وی افزود، گروه‌هایی که قیس سعید را از داخل دولت در سایه، حمایت می‌کنند، به زودی خواهند دانست که منفعت آنها رهایی از سعید است.

از سوی دیگر، رییس هیات سیاسی حزب أمل تونس اعلام کرد، جبهه اپوزیسیون خلاص ملی در حال حاضر در مرحله تاسیس است.

احمد نجیب الشابی، رییس هیات سیاسی حزب أمل تونس در کنفرانس خبری عنوان داشت که جبهه نجات ملی تا به الان ۱۰ رکن حزبی و سیاسی مختلف دارد و هدف اساسی این جبهه دعوت به کنفرانس گفتگوی ملی و حمایت از دولت نجات انتقالی خواهد بود.

وی عنوان داشت که تصمیمات قیس سعید، رییس جمهور تونس در ۲۵ ژوییه گذشته نه تنها راه حلی برای بحران‌های تونس ارائه نداد، بلکه آن را پیچیده تر کرد. نتیجه تصمیمات رییس جمهور تونس یک محاصره خارجی بود که بحران اقتصادی و اجتماعی را تشدید کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تونس ، قیس سعید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تونس قیس سعید قیس سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است