Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول چندین بازیکن مسلمان در ترکیبش دارد. 

سادیو مانه از فوتبال بازی کردن در ماه رمضان می گوید.

طرفداری | به گزارش گل، با توجه به تقویم سال قمری، ماه رمضان امسال در ماه آوریل بود؛ ماهی که رقابت لیورپول برای کسب چهار جام در آن به اوج رسیده و بازیکنان مسلمان این تیم در این شرایط نیز روزه گرفتند. برنامه تمرینی و غذایی باشگاه لیورپول در ماه رمضان به خاطر وجود بازیکنانی چون سادیو مانه، محمد صلاح، نبی کیتا و ابراهیما کوناته تغییر کرد و سایر هم تیمی ها نیز از کمک کردن به هم تیمی های مسلمان‌شان خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادیو مانه در مصاحبه جدید خود راجع به چند هفته گذشته صحبت کرد.

بازی کردن و تمرین کردن در ماه رمضان کار آسانی نیست؛ اما قبل از ماه رمضان با کاپیتان و رئیس (کلوپ) صحبت کردیم که شاید بتوانیم تغییر در برنامه ایجاد کنیم و تمرینمان را در صبح انجام دهیم؛ چیزی که می تواند کار را برای ما آسان کند چون وقتی صبح تمرین می کنید، می توانید پس از اتمام آن به خانه بروید و استراحت کنید. در غیر این صورت کارمان خیلی سخت می شد چون دو یا سه ساعت تمرین کردن در چنین شرایطی اصلا کار آسانی نیست. آنها با درخواست ما موافقت کردند و تلاش کردند تا همه چیز را برای ما آسان کنند. ما هم سعی می کنیم که از تمام توانمان بهره بگیریم. داستان روزهای بازی متفاوت است، اما در ماه رمضان آن هم به کار دشواری تبدیل می شود. باشگاه لیورپول تلاش کرد که همه چیز را برای ما آسان کند؛ با متخصص تغذیه باشگاه حرف زدیم و او هم واقعا سعی کرد کار را برای ما راحت کند. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماه رمضان سادیو مانه برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فاتح صبح امروز چهارشنبه نشست تخصصی جوانی جمعیت که در محل فرمانداری تبریز برگزار می‌شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئله ازدواج با دید فرهنگی و با ظرافت های فنی خاص قابل حل است که باید تلاش کرد تا با فرهنگ سازی و برگزاری برنامه های فرهنگ محور به سمت حل مسئله ازدواج جوانان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی همراهی و همکاری برای تحقق ازدواج آسان جوانان گام بردارند، افزود: ظرفیت بزرگ خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در کنار گروه‌های مردمی می تواند به این مسیر پر پیچ و خم کمک شایانی کند.

فرماندار تبریز با اشاره به شعار ازدواج آسان و آسمانی تصریح کرد: فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در امر ازدواج جوانان و همچنین معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی از جمله اقداماتی است که راه را برای ازدواج جوانان تسهیل‌می‌کند.

فاتح همچنین ادامه داد: زمانی منابع دینی ما می گوید که اکمال دین و نصف دین در امر ازدواج اتفاق می افتد پس تردید نکنید اگر جوانی ازدواج کند از بیشتر آسیب‌های اجتماعی جامعه در امان خواهد بود.

وی به نقش کلیدی خیرین در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: از مسئولان درخواست می‌شود در راستای شناسایی خیرین و جذب ظرفیت آنان در آسان کردن امر ازدواج برای جوانان، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6094003

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند