Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:08:12 GMT

تعویض مدیران توریست همراه سپاهان در سفر عربستان!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۸۰۰

تیم فوتبال سپاهان بامداد امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان 2022 مقابل الدحیل تن به شکست سنگین 5 بر 2 داد تا وداعی تلخ از آسیا داشته باشد.

سپاهان در مسابقات داخلی نیز تاکنون انتظارات را برآورده نکرده است. این تیم خیلی زود از جام حذفی کنار رفته و در لیگ برتر نیز فاصله 11 امتیازی‌اش تا صدر جدول بعید به نظر می‌رسد در 6 هفته باقی مانده قابل جبران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج سینوسی سپاهان به دو مرحله استعفای محرم نویدکیا از هدایت زردپوشان ختم شد ولی در نهایت این مربی با پشتوانه حمایتی هواداران و شرکت فولاد مبارکه به کارش در این تیم ادامه داد. هر چند گفته شد استعفای مرحله دوم نویدکیا در باشگاه سپاهان مورد قبول نیز واقع شد اما در نهایت اسطوره سپاهانی‌ها یک بار دیگر شانس خودش را امتحان کرد و به اردوی تیمش بازگشت.

اکنون و بعد از ناکامی این تیم در آسیا دوباره بحث تغییرات در بدنه این باشگاه به راه افتاده است. با بررسی فضای هوادارای سپاهان در دنیای مجازی می‌توان دریافت که هواداران سپاهانی به دو دسته تقسیم شده‌اند، عده‌ای موافق جدایی نویدکیا هستند و عده‌ای همچنان مخالف. گروهی نیز مدیریت باشگاه را عامل ناکامی‌های این تیم می‌دانند. محمدرضا ساکت دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که به دلیل بازنشستگی از بدنه فدراسیون جدا شد، در دو سال گذشته با وجود قانون منع به کارگیری بازنشستگان سکان مدیریت سپاهان را برعهده داشته است.

سپاهان با وجود تقویت همه جانبه از لحاظ نفری و امکاناتی در فصل جاری موفق ظاهر نشده اما با این وجود ناکامی سپاهانی‌ها تنها مختص به تیم فوتبال این باشگاه نمی‌شود و در برخی  رشته‌های دیگر از جمله والیبال نیز با وجود افزایش قابل توجه بودجه موفقیت و عنوان خاصی به دست نیامده است.

ناکامی سپاهان در آسیا در حالی رقم خورد که افراد اضافه زیادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه گرفته تا مدیران کارخانه، این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کردند و کاروان سپاهان پرتعداد بود. حتی در میانه مسابقات اعضای هیئت مدیره باشگاه و برخی از مدیران دیگر تعویض شدند، یعنی در کوران مسابقات عده‌ای از عربستان به ایران بازگشتند و به جای آن عده‌ای از ایران جای خالی آنها را پر کردند.

با این اوصاف اینکه گمان برد مشکل سپاهان با جدایی محرم نویدکیا حل خواهد شد، خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد، مگر اینکه اسطوره سپاهانی‌ها قرار باشد بعد از این همه ناکامی قربانی   ادامه پیدا کردن یک روند نزولی و ناامیدکننده در سپاهان باشد. هر چند نتایج نویدکیا در سپاهان نیز قابل دفاع نیست و انتقادات زیادی به نحوه بازی این تیم در بازی‌های گذشته وارد است.

در واقع اکنون سپاهان در بن‌بستی گرفتار شده و باید دید مدیران ارشد مجموعه و کارخانه چه تصمیمی برای برون‌رفت از این شرایط پیدا خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان سپاهان لیگ قهرمانان آسیا تابناک ورزشی ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و پنجم رمضان عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند

آفتاب‌‌نیوز :

 شاید فکر کنیم شرایط فرهنگی و اجتماعی ایران مانع از سفر توریست سلامت به ایران می‌شود، ولی واقعیت تلخ این است که حتی افراد مقید و مذهبی عراقی هم در حال کج کردن مسیرشان از مشهد و تهران به سمت مسقط هستند. چرایی این اتفاق درحالی‌که مسئولان وزارت بهداشت دائما بر جذب توریست سلامت تاکید می‌کنند قابل تامل است.

واقعیت این است که متاسفانه بعضی انجمن‌های پزشکی تخصصی با پوشیدن قبای مردم‌دوستی و دلواپسی برای سلامت مردم قصد دارند انحصار خاصی در فعالیت‌های پزشکی به‌خصوص حوزه زیبایی ایجاد کنند. بخواهیم یا نخواهیم هزاران پزشک عمومی و متخصص در ایران وارد حوزه زیبایی شده‌اند که به‌شدت مورد توجه توریست‌های سلامت است. اما متاسفانه شاهد هستیم گروه‌های خاص بعضا با لابی و فشار و نفوذ بر وزارت بهداشت می‌خواهند محدودیت‌های بیش از پیش برای پزشکان شاغل ایجاد کنند. درواقع می‌توان گفت انجام کار‌های زیبایی غیرعلمی و غیرقانونی برای آرایشگران به‌غایت راحت‌تر است تا یک پزشک عمومی یا متخصص!

«هرکس این شرایط را قبول ندارد بگوید بلیت هواپیمایش را هم می‌گیرم برود.» این واکنش یکی از استانداران کشور به گلایه‌های پزشکان است. از قضا استاندار مورد نظر پزشک هم هست! کج‌سلیقگی‌های مسئولان و رسانه‌ها در قبال کادر درمان و پزشکان و پرستاران شاید یکی از دلایلی باشد که توریسم سلامت را تحدید و تهدید می‌کند.

طبق بررسی‌های آماری، پرستاران که یکی از ستون‌های مهم امر توریسم سلامت هستند، طی چند سال گذشته در کنار پزشکان به صدرنشین‌های خروج از کشور تبدیل شده‌اند. آیا پزشکان متبحر در حوزه زیبایی و پوست و مو وقتی با موج رسانه‌ای انبوه علیه عمل‌های زیبایی در رسانه‌ها مواجه می‌شوند باید امیدوار به بقای این صنعت در کشور باشند؟ محدودیت برای کلینیک‌های زیبایی در شهر‌های توریستی و حتی زیارتی از سوی افراد خارج از حوزه سلامت باعث جذب توریست سلامت می‌شود یا دفع آن؟

چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم اقتصاد سلامت و درمان‌محور یکی از راه‌های کسب درآمد و رونق و جهش اقتصادی است. این جهش و رونق بدون شک با جذب سرمایه امکان‌پذیر است. سرمایه‌هایی که حتی محدودیت‌های مالی و تحریمی وضع‌شده بر ایران نمی‌تواند مانع واردات آن شود. عایدی سرمایه وارداتی برای انجام فعالیت‌های درمانی تنها به رونق حوزه سلامت منجر نمی‌شود. یک توریست سلامت می‌تواند همراه داشته باشد و از صنعت‌های هتل‌داری و گردشگری و... ایران هم بهره‌مند شود.

برنامه‌ریزی فوری و عاجل برای امر توریسم و گردشگری سلامت باید در اولویت قرار بگیرد تا ایران از توانایی تبدیل شدن به هاب حوزه سلامت عقب نماند! یادمان نرفته چند سال پیش صف‌های ایرانی‌هایی که برای تزریق واکسن در مرز‌های شمال‌غربی و شمالی کشور ایجاد شده بود. این صف‌ها باید معکوس شود؛ و صد البته اگر خودمان را با آمار‌های درمان اتباع افغانستانی در ایران به‌عنوان گردشگر سلامت گول نزنیم!

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله