Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:34:35 GMT

سرپرست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۷۸۰۱

سرپرست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، آئین معارفه سرپرست جدید دانشکده و تکریم رئیس پیشین دانشکده، برگزار شد.

روز چهارشنبه، ۷ اردیبهشت‌ماه این مراسم معارفه و تکریم انجام شد و محمدباقر دولتشاهی، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از فریدون امیدی‌نسب، رئیس پیشین دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان به خاطر زحمات و اقدامات انجام شده در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی شد.

بنابراین گزارش، همچنین طی حکمی عبدالصمد حمیدی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی برق الکترونیک (دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان) به‌عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد منصوب شد.

کد خبر 5477260

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه لرستان علی نظری حکم انتصاب مراسم تودیع و معارفه بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر راهپیمایی روز قدس کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران شب احیا خراسان رضوی ماه مبارك رمضان قزوین شهادت حضرت علی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند