Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد پر فراز و نشیب سپاهان در فصل جاری، مدیران این باشگاه را از هم اکنون به فکر تغییرات در بدنه فنی این تیم انداخته است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده سوم جدول چهار تیمی قرار گرفت و از صعود به دور دوم رقابت‌ها بازماند؛ اما نکته قابل تامل در این رقابت‌ها عملکرد اسف‌بار خط دفاعی این تیم بود، به طوری‌که شاگردان نویدکیا در ۶ بازی ۱۲ گل دریافت کردند تا با میانگین ۲ گل خورده در هر بازی پس از پاختاکور و الغرافه بدترین خط دفاع غرب آسیا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد پر فراز و نشیب سپاهان در فصل جاری لیگ برتر نیز که بعضاً با نتایج عجیب و غریبی همراه بوده، مدیران این باشگاه را از هم اکنون به فکر تغییرات در بدنه فنی این تیم انداخته است.

با توجه به اینکه هزینه‌های بالای باشگاه برای جذب بازیکنان و تدارکات و آماده‌سازی تیم با نتایج کسب شده همخوانی نداشته، مدیران سپاهان به جمع‌بندی قطعی برای تغییرات روی نیمکت این تیم رسیده‌اند، اما با توجه به اینکه تنها ۶ بازی تا انتهای فصل باقیمانده است بعید است در این مدت تغییری صورت گیرد و به احتمال زیاد سپاهان فصل را با محرم تمام خواهد کرد مگر اینکه نویدکیا بازهم ساز جدایی کوک کند و مانند ۲ استعفای قبلی، خودش تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد که در اینصورت کادرفنی موقت هدایت تیم را عهده‌دار خواهد شد.

البته برنامه اصلی باشگاه سپاهان جذب یک مربی خارجی با کیفیت است هر چند مسئولان باشگاه مذاکراتی هم با چند مربی مطرح داخلی داشته‌اند که توافقات اولیه نیز حاصل شده است.

در نهایت باید دید سرنوشت نیمکت زردپوشان اصفهانی در فصل آینده چه خواهد شد؛ مربی خارجی، مربی داخلی یا ادامه همکاری با نویدکیا.

بیشتر بخوانید: درآمد ۴۸۰ هزار دلاری سپاهان و فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم نویدکیا سپاهان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان محرم نویدکیا سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد