Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن ماه‌های گرم سال و چالش فراگیر کم آبی در این استان، علی جان صادق‌پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با ارسال نامه‌ای خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش ائمه‌ی جمعه و جماعات این استان، در مدیریت مصرف آب، ترویج و تبیین فرهنگ صرفه جویی در جامعه شد.

او در این نامه با اشاره به دلایل بحران کم آبی و چالش‌های ناشی از آن، اظهار داشت: اقلیم خشک و نیمه خشک استان، تداوم خشکسالی‌های سنواتی، استحصال بی رویه از منابع آبی موجود، رشد جمعیت و افزایش الگوی مصرف موجب شده است تا روز به روز شاهد فقر مضاعف سفره‌های زیر زمینی که عمده منابع تامین آب شرب و بهداشتی جمعیت استان را تشکیل می‌دهد، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق‌پور تلاش‌های یک سویه مسئولان در جهت کنترل بحران را ناکافی دانست و گفت: علی رغم تلاش‌های بی وقفه متولیان تأمین آب شرب مردم در راستای طراحی، اجرا و بهره برداری از تاسیسات آب و فاضلاب، شاهد گسترش کم آبی و بعضا تهدید بی آبی در اکثر شهر‌ها و روستا‌های استان هستیم. از سوی دیگر دسترسی به منابع آبی پایدار یکی از مهمترین عوامل رشد صنعت، اشتغال و بقاء سکونت در روستا‌ها و شهر‌های کوچک است.

او گفت: افزون بر این متأسفانه با افزایش نیاز‌ها به آب، شاهد گسترش آلوده سازی منابع آبی موجود و تهدید این منابع توسط آلاینده‌های انسان ساز هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس تجاوز به حریم چاه‌ها و منابع تامین آب شرب که دارای شاخص‌های بسیار بالاتری نسبت به آب کشاورزی و صنعت هستند را نیز از دیگر چالش‌ها عنوان نموده و افزوده است: با پیشرفت علوم، انتظارات مصرف کننده‌ها و نیاز‌های آنان نیز افزایش یافته است.

او گفت: بنابراین محافظت از منابع آب که بزرگترین دارایی‌های موجود انسان می‌باشد را باید یکی از وظایف ملی و اجتماعی دانست که لازمه آن آگاهی بخشی و ایجاد حمیت عمومی با احساس مسوولیت همگانی است.

صادق پور حمایت و پشتیبانی از ماموران و خدمتگزاران مردم در صنعت آب و فاضلاب شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌های استان در مسیر حفظ و حراست از این ثروت گرانبها و غیر قابل جایگزین را بسیار لازم دانست و ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف صحیح از این نعمت بی بدیل الهی را در کاهش مشکلات ناشی از کم آبی و بعضاً بی آبی، بسیار مفید و اثر بخش توصیف کرد

صادق پور گفت: پرداخت هزینه‌های آب مصرفی (آب بها) و جلوگیری از وصل انشعابات غیر قانونی که تجاوز به منابع عمومی و بیت المال محسوب می‌شود، شرکت آبفا فارس را در مسیر ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر قرار می‌دهد.

او گفت: این مهم موجب پویایی بیشتر و تقویت شرکت آب و فاضلاب استان فارس، جهت ارائه‌ی خدمت مطلوب تر، انجام تعمیرات به موقع و پرداخت هزینه‌های بسیار بالای خرید مواد گندزدایی، تجهیزات، ماشین آلات و حق الزحمه پرسنل زحمتکش پیمانکاران فعال در این حوزه می‌شود.

او ضمن درخواست یاری از ائمه جمعه و جماعات استان با توجه به دارا بودن پایگاه اجتماعی و دینی در جامعه و نفوذ کلام در میان نمازگزاران و دین مداران جامعه، خواستار ترویج فرهنگ مصرف بهینه‌ی آب و تأکید بر لزوم صرفه جویی در این خصوص، با استفاده از تریبون نماز جمعه و جماعات شده است.

این مدیر حوزه آب شرب استان با اشاره به اینکه خادمان مردم در شرکت آبفا فارس با تلاش شبانه روزی در جهت ارائه‌ی خدمات مطلوب به هم استانی‌ها تلاش می‌کنند، گفت: بدون شک اینجانب و همکارانم در جای جای این استان پهناور، تمامی مساعی خود را در جهت کاهش مشکلات و انجام وظیفه قانونی که بر عهده داریم به کار خواهیم گرفت تا زمینه برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی برای همه مشترکین شهری و روستایی استان را فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه جمعه استان گرمای هوا ترویج فرهنگ صرفه جویی آب شرکت آبفای فارس شرکت آبفا فارس منابع آب صادق پور شرکت آب کم آبی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم

مدیرعامل آدیداس می‌گوید رقم پیشنهادی نایکی، با سیاست‌های مالی آن‌ها همخوانی نداشته و ندارد. 

مدیرعامل آدیداس، بیورن گولدن، اعلام کرد که این برند آلمانی پس از آن‌که شرکت آمریکایی نایکی با پیشنهادی وسوسه کننده، شراکت ۷۰ ساله‌شان با فدراسیون فوتبال آلمان را به پایان رساند، تصمیم گرفت با پیشنهاد طرف مقابل برای اسپانسری مانشافت مقابله نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت نایکی با ارائه پیشنهادی بالاتر از آدیداس، به عنوان تأمین‌کننده رسمی پوشاک تیم ملی آلمان برای فدراسیون فوتبال این کشور (DFB) انتخاب شد و قرار است از سال ۲۰۲۷ تا سال ۲۰۳۴ البسه تمامی تیم‌های ملی آلمان را تأمین کند.

گولدن در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اصلاً ناراحت نیستم. ما شرکتی هستیم که باید هزینه و درآمدمان را متعادل کنیم و مبلغی که در مطبوعات برای پیشنهاد رقیب ما ذکر شده، چیزی نیست که ما حاضر به پرداخت آن باشیم.

گولدن در پاسخ به گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر امضای قرارداد تأمین البسه با لیورپول و گرفتن جای نایکی، گفت که خبری برای اعلام وجود ندارد.

آدیداس، نایکی و سایر برندهای ورزشی دائماً برای عقد قراردادهای تأمین البسه با بهترین و بزرگترین تیم‌های فوتبال رقابت می‌کنند، زیرا فروش پیراهن‌ می‌تواند درآمد آن‌ها را به خصوص در طول مسابقات بزرگ مانند جام جهانی یا یورو افزایش دهد. اما در نهایت، محصولات اصلی مانند کفش، عامل مهم‌تری برای پیشبرد کسب‌وکار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد