Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور منابع آبی مشگین‌شهر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نیمه شب گذشته در کمتر از یک ساعت بیش از ۶۰ میلی متر باران در مشگین‌شهر بارید. 

ارسلان فرجی افزود: بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در سطح شهر و برخی روستاهای پایین دست شد و خساراتی به تاسیسات آبی این شهرستان وارد کرد.

ایرج بیگدلو ، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز در جریان بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل گفت: ده‌ها واحد مسکونی و تجاری در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیلاب خساراتی به تاسیسات زیربنایی ، مبلمان شهری ، جاده‌های عشایری ، روستایی و بین‌شهری و نیز مزارع و باغات این شهرستان وارد کرد و تعداد زیادی از ابنیه فنی و پل‌ها نیز تخریب شد.

به گفته وی ، کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری مشگین‌شهر در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده شده ناشی از سیلاب در شهرها و روستاهای این شهرستان هستند.

شهردار مشگین‌شهر نیز با اشاره به بارش شدید باران و گرفتگی معابر و کانال‌های آب در اثر افزایش حجم آب گفت: اکیپ خدمات شهری از همان ساعات اولیه وقوع سیل مشغول بازگشایی معابر و لایروبی کانال‌های سطح شهر هستند. 

علی مسیب‌زاده اظهار کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود تلاش می‌کنیم در اسرع وقت محلات و مناطق آسیب‌دیده را تحت پوشش قرار دهیم.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد ، در سال ۱۳۸۰ بروز سیل در روستای موییل در دامنه سبلان باعث جان باختن چندین نفر شد.

برچسب‌ها مشگین شهر روستائیان فرمانداران گزارش ملی سیلاب ها خسارت مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر روستائیان فرمانداران مشگین شهر روستائیان فرمانداران گزارش ملی سیلاب ها خسارت مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب

دریافت 33 MB کد خبر 6098780

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است