Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحامد عاملی گفت: ایجاد امنیت شغلی برای کارگران مهم‌ترین کاری است که در حوزه اجتماعی می‌تواند ساختار جامعه را حفظ و تقویت کند.

استاندار اردبیل می گوید: این امنیت شغلی در واحدهای قدرتمند و دارای تولید خوب که در تامین نیازهای مجموعه خود توانا باشند، امکان‌پذیر بوده و ایجاد شرایط اشتغال پایدار برای کارگران در تقویت سرمایه اجتماعی جامعه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در هر جامعه‌ای برای حرکت چرخ‌های اقتصادی و قرار گرفتن در مسیر توسعه، اساسی‌ترین عنصر نیروی انسانی بوده و در این زمینه نقش کارگران به حدی مهم است که روز کار و کارگر به یک موضوع ملی و حتی جهانی تبدیل شده، چراکه این موضوع در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و انسانی اثرگذار است.

عاملی گفت: استان اردبیل به لحاظ شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نسبت به متوسط کشوری از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و اگر قرار باشد همچنان بر مبنای وضعیت کنونی پیش برویم، هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد، عقب‌ماندگی‌ها زمانی جبران می‌شود که تغییر در رویکرد و عملکرد اتفاق بیافتد.

او می گوید:  اساس کار این است که مجموعه تولید کالا و خدمات خوب پیش برود و این مهم در قالب راهبردهای تحول‌آفرین حوزه اقتصادی استان اردبیل جمع‌بندی شده که البته پیش‌نیاز همه این‌ها تغییر افکار است وگرنه شرایط تغییر نخواهد کرد و با تنگ‌نظری نمی‌توان امور را پیش برد.

به گفته استاندار اردبیل، رویکرد دولت سیزدهم حمایت از بحث کار و کارگر است و در این راستا دولت امسال تلاش کرد تا با افزایش نسبی حقوق‌ها، تا حدودی کاستی‌ها را جبران کند و امیدواریم با تقویت واحدهای تولیدی، بیش‌تر به نیروهای انسانی رسیدگی شود.

عاملی گفت: برخی کمبودها در زنجیره‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری استان اردبیل باید رفع شود و همچنین آموزش و توانمندسازی نیز موضوع مهمی است که در رشد جامعه و توسعه استان نقش اساسی ایفا می‌کند که این مهم نیز باید در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت شغلی کارگران اشتغال پایدار تقویت واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان