Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@21:21:59 GMT

ثبت شرکت در ارومیه با خدمات ثبتینه  آسان است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۳۷۷

ثبت شرکت در ارومیه با خدمات ثبتینه  آسان است

ثبت شرکت در ارومیه را می‌توانید به مجموعه مشاورین و متخصصین این حوزه بسپارید. شاید بر روی ثبت شرکت در ارومیه در حال فکر کردن هستید. یا حتی تصمیم خود را گرفته‌اید. یا وقت این کار را ندارید و یا از پروسه پیچیده‌ای که باید در این مسیر طی کنید اطلاعات زیادی ندارید. گاهی اوقات نیز به دلیل مشکلات و سنگ اندازی‌های زیادی که در این میان ممکن است پیش بیاید، عده‌ای عطای ثبت را به لقایش می‌بخشند و از ادامه دادن کار کلا منصرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید ثبت شرکت یا برند به طور ویژه در شهرستان ارومیه داشته باشید، می‌توانید انجام این روند را به تیم ثبتینه که در این زمینه فعالیت دارد، بسپارید.

چگونگی مراحل ثبت شرکت به شکل رسمی

ثبت شرکت در ارومیه و یا هر شهرستان دیگر، مراحل خاص قانونی دارد. باید برای ثبت هر شرکتی که مدنظر شماست این سلسله مراتب را طی نمایید.

. برای ثبت شرکت در ارومیه ابتدا باید حیطه کاری شرکت را مشخص نمایید. یعنی این شرکت قرار است در چه حوزه‌ای فعالیت کند.

. تعیین سهامداران این شرکت به عنوان شریک

. سرمایه اولیه یا آورده اولیه شرکت شما باید مشخص باشد.

. موضوع فعالیت شرکت را باید معین کنید. یعنی به طور ویژه تر معلوم نمایید کار این شرکت چیست؟

. انتخاب نام شرکت

. مشخص شدن وظایف اعضا و میزان اختیارات اعضا و تعیین اینکه چه کسی حق امضا دارد.

. فراهم کردن مدارکی که اداره ثبت نیاز دارد.

. ثبت نام آنلاین و درخواست برای ثبت شرکت

. ارسال مدارک و دریافت تائیدیه از اداره مربوطه

. مراجعه به اداره مربوطه و تحویل اسناد و اوراق لازم

. انتشار ثبت شرکت در روزنامه کثیر الانتشار

تمام مراحل ثبت شرکت در ارومیه و دیگر شهرستانها به همین شکل است. حتما در نظر داشته باشید که درخواست شما برای ثبت شرکت باید به شکل اینترنتی باشد. شما در تعیین نوع شرکت خود و مسئولیت ها و وظایفی که دارد، باید نهایت دقت را داشته باشید. اطلاعات در این زمینه را می توانید زمان مراجعه به پایگاه اینترنتی به دست آورید.

چگونگی ثبت برند در ارومیه

برای ثبت برند در ارومیه مستقل خودتان هم باید مراحل قانونی و اداری را طی نمایید. برای اینکه فعالیت و یا محصول تولیدی شما به شکل مستقلی شناخته شود و در عین حال شرکت و یا موسسه دیگری نتواند از فعالیت ها و محصولات شما کپی برداری و یا سوءاستفاده نماید احتیاج به ثبت برند خواهید داشت. مراحل ثبت برند عبارتند از:

. انتخاب نام برای برند و استعلام نام تجاری پیشنهادی شما

. آماده کردن مدارک شناسایی مورد نیاز برای ثبت برند در ارومیه

. ثبت اظهارنامه در سایت اداره مالکیت و پرداخت هزینه

. چاپ آگهی ثبت برند در روزنامه های رسمی کشور

. مراجعه به اداره مالکیت

. پرداخت هزینه ای به عنوان حق الثبت

. پرداخت هزینه برای چاپ آگهی برای بار دوم

. تحویل گواهی ثبت برند با انقضای ده ساله

شرکت ثبتینه

ثبتینه در حقیقت یک سیستم یکپارچه و پکیجی کامل برای خدمات دهی در امور ثبتی به شما عزیزان است. تیمی کاملا حرفه ای و مجرب با مشاوره های کارشناسی موثر چه به شکل آنلاین و چه آفلاین، در این سیستم در حال یاری رساندن به همه مردم شریف ایران است. خدمات دهی این موسسه بسیار کامل و جامع بوده و شما را بی نیاز از هرگونه کمک و راهنمایی خواهد کرد.

کد خبر 1626132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ثبت شرکت در ارومیه ثبت برند برای ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

 
 وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان‌های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیرو‌های عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع‌ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی