Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:52:44 GMT

رای شکایت پادو از استقلال باز هم به تاخیر می‌افتد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۴۶۳

رای دادگاه حکمیت برای پرونده شکایت پادووانی از استقلال به تعویق افتاد...

پادوانی حدود 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که البته این پول هم در زمان مدیریت فتحی برای واریز به حساب وی آماده بود اما این مدافع به دلیل قصور پزشکی باشگاه استقلال، این باشگاه را به پرداخت غرامت حدود 9 میلیون دلاری متهم کرد و کار را به دادگاه عالی ورزش کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، اواسط اسفندماه سال گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد دادگاه کاس نتیجه نهایی پرونده شکایت لئوناردو پادوانی، مدافع اسبق استقلال از این باشگاه در روز 19 فروردین سال 1401 را اعلام خواهد کرد اما با رسیدن به این زمان باز هم از اعلام رای این مدافع برزیلی که بعد از مصدومیت در استقلال مجبور شد با دنیای فوتبال خداحافظی کند توسط دادگاه عالی ورزش خبری نشد.

همه اینها درحالی است که پادوانی حدود 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که البته این پول هم در زمان مدیریت فتحی برای واریز به حساب وی آماده بود اما این مدافع به دلیل قصور پزشکی باشگاه استقلال، این باشگاه را به پرداخت غرامت حدود 9 میلیون دلاری متهم کرد و کار را به دادگاه عالی ورزش کشاند.

این بازیکن برزیلی در دیدار چهار فصل قبل استقلال مقابل فولاد در اهواز، به خاطر برخورد شدید با آرمین سهرابیان مدافع وقت استقلال، به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه سر مصدوم و از ناحیه کمر دچار ضایعه نخاعی شد.  در این بین جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و پادوانی اول بهمن‌ماه سال گذشته توسط دادگاه عالی ورزشی برگزار شد. پیش از این مدارک طرفین توسط CAS بررسی شده بود و در این جلسه طرفین به بیان مطالب خود پرداختند. در این جلسه نماینده  CAS، تک داور  CAS، سه وکیل پادوانی، یک دکتر متخصص از طرف پادوانی، خود پادوانی و مترجمش، سه وکیل از طرف باشگاه استقلال، یک دکتر متخصص از طرف استقلال(دکتر رازی) و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال حضور داشتند اما تا به امروز فعلا خبری از اعلام رای نیست.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد باتوجه به دفاعیات جدید صورت‌گرفته، احتمالا باز هم صدور رای پادوانی برای سومین بار به تعویق خواهد افتاد تا بررسی‌های لازم درباره دفاعیات جدید طرفین از سوی دادگاه عالی ورزش انجام شود.
پیش از این نیز به همین دلیل یعنی ارسال دفاعیات جدید توسط تیم حقوقی باشگاه استقلال، اعلام رای پرونده استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی این باشگاه و فعلی الغرافه قطر به دفعات به تعویق افتاده و حالا نیز طبق شنیده‌ها قرار است این رای بعدا اعلام شود. طبق اخبار منتشر شده دادگاه CAS طی یک اعلامیه باز هم صدور رای شکایت مربی ایتالیایی از استقلال را به تعویق انداخته و به تاریخ ۲۰ ماه می‌(۳۰ اردیبهشت) موکول کرده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دادگاه عالی ورزش باشگاه استقلال باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)



منبع:پیج _faarzaad__

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دکتر پاسدار ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی : روزه داران حتما وعده غذایی سحری را مصرف کنند (فیلم) تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)