Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده است که واشنگتن نگران است که ایران ظرف چند هفته به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده که واشنگتن نگران است که ایران ظرف چند هفته به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: گروسی خواستار «همکاری» برای احیای توافق با ایران شد

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به حساسیت‌ها درباره شتاب گرفتن برنامه هسته‌ای ایران، از دولت پیشین آمریکا به دلیل خروج از توافق هسته‌ای انتقاد کرد و گفت: «با خروج دولت پیشین آمریکا از توافق، ایران به برنامه هسته‌ای خود شتاب داد و همکاری با بازرسان بین المللی را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جن ساکی گفت: «همانگونه که وزیر خارجه معتقد است، زمان گریز هسته‌ای ایران در چارچوب توافق، حدود یکسال بود که به چندین هفته یا کمتر تقلیل یافته است.»

مذاکرات ایران و اعضای ۱+۴ به علت زیاده‌خواهی و طرح خواسته‌های جدید از سوی آمریکا در چند هفته گذشته تقریباً متوقف شده است و فرجام احیای توافق هسته‌ای دچار ابهام شده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید دارند که در صورت عدم زیاده خواهی آمریکا و پای بندی واشنگتن برای بازگشت به تعهداتش در چارچوب توافق هسته‌ای، امکان دست یابی به توافق وجود خواهد داشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت جمهوری اسلامی ایران واشنگتن جن ساکی ایران توافق هسته ای کاخ سفید برنامه هسته ای ایران برجام برنامه هسته ای خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت چند هفته هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم

وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد در صورت دستیابی به توافق مبادل اسرا، حمله نظامی در رفح به تعویق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه اسرائیل امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسرائیل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون اسرائیل گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده‌های اسرای اسرائیل در غزه پس از انتشار پیام ویدئویی القسام درباره کشته شده ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسرائیل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده‌های اسرای اسرائیل تأکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدئویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم