Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@03:07:43 GMT

ضریب نفوذ ۸۰ درصدی گاز در روستاهای دهلران

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۶۳۸

ضریب نفوذ ۸۰ درصدی گاز در روستاهای دهلران

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛   غلامعلی زارعی افزود: ۱۵ هزار و ۸۹۲ مشترک گاز در این شهرستان مرزی وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۶۴ مشترک شهری و مابقی نیز مشترک روستایی هستند.
وی ادامه داد: از تعداد  ۶۷ روستا در دهلران تعداد ۵۶ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای باقیمانده نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 زارعی اظهار کرد: در صورت تزریق منابع مالی به طرح های گازرسانی تا پایان سال جاری شبکه توزیع همه روستاها تکمیل و این دهلران به یکی از شهرستان های سبز استان تبدیل خواهد شد.
وی افزود: تاکنون با احتساب خط تغذیه اصلی که ۱۴۷ کیلومتر است ، ۸۹۷ کیلومتر خط انتقال و تغذیه در شهرستان اجرا شده که در این راستا ۱۱ هزار و ۵۰۰ انشعاب علمک نیز در شهرستان نصب شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز دهلران روستاهای دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان صادق علیمرادی روز جمعه بیان کرد: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا امروز، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

سد مخزنی دویرج در ۱۳ کیلومتری شمال شرق شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران بر روی رودخانه دویرج واقع در جنوب غرب استان ایلام احداث می شود.

کد خبر 849037 برچسب‌ها خبر مهم باران سد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • سد مخزنی«دویرج» دهلران سرریز کرد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند