Web Analytics Made Easy - Statcounter

یافتن بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی با وجود نرم افزارهای متنوعی که در بازار ایران وجود دارد کار آسانی نیست. برنامه حسابداری فروشگاهی یک معماری و ساختار استاندارد ندارد. چرا که تنوع فروشگاه‌ها از جنبه نیازمندی‌ها و الزامات متنوع کاری، بسیار زیاد است و به تعداد اصناف و مشاغل، فروشگاه‌های متنوع وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنابراین انتظارات فروشگاه ها از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی زیاد است. حتی در مواردی این نیازها به لحاظ برنامه‌نویسی پیچیده و خاص می‌گردند و فقط برای یک صنف خاص کارایی دارند. در این مطلب به اختصار مهم ترین نکاتی را که برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید مدنظر قرار گیرد بیان می‌نماییم:

نرم افزار حسابداری رایگان

 

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

پیش از ورود به بحث باید راجع به موضوع نرم افزار حسابداری رایگان گفتگو کنیم. یکی از بیشترین جستجوهای افراد در گوگل عبارت "بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان" است. بسیاری از کسب‌و‌کارها در ابتدای شروع به فعالیت خود در پی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان هستند. عدم قطعیت نسبت به آینده کسب‌و‌کار اقتضا دارد تا کم‌ترین میزان هزینه را برای تجهیزات، نرم افزار یا سخت افزار در‌نظر گیرند. همچنین امید دارند با توسعه کسب‌و‌کار و کاهش ریسک شکست، نسبت به خرید نرم افزارهای پیشرفته و با خدمات پشتیبانی مطلوب اقدام کنند.

در حالت بعدی، فروشگاه‌ها خرید نرم افزارهای مختلف از جمله نرم افزار حسابداری را به عنوان هزینه‌ای بدون بازگشت سرمایه در‌نظر می‌گیرند. لذا در‌ پی آن هستند تا هزینه‌های مربوط به این بخش را به شدت کاهش دهند. بنابراین گاهی اوقات به دنبال نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان اندروید هستند تا بتوانند اطلاعات مالی و حسابداری خود را روی موبایل مشاهده نمایند.

در هر دو مورد اما مشکلات خاصی پدید می‌آید و البته راه‌حل های بهینه‌ای را هم می‌توان برای آن یافت. ممکن است شما در ابتدای راه توسعه کسب‌و‌کار خود باشید. اما اگر با رشد فروش و توسعه کار مواجه شدید چگونه می‌خواهید اطلاعات حسابداری و مالی خود را با امنیت بالا، با دقت و سرعت لازم در یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی معتبر ثبت و ضبط نموده و ثبت اطلاعات جدید را با خیال آسوده ادامه دهید؟ نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی رایگان فاقد پشتیبانی هستند و ممکن است به دلیل داشتن مشکلات یا باگ نرم افزاری ناگهان از کار بیفتند.

این موضوع برای مشاغل و اصنافی که نمی‌خواهند برای نرم افزار حسابداری فروشگاهی هزینه نمایند نیز صادق است. آن ها معمولا کاسبی پر رونقی دارند و نیاز دارند تا حجم بالای اطلاعات مالی خود را به خوبی حفظ نمایند. اما تکیه بر یک نرم افزار حسابداری رایگان کار پر ریسک و پر خطری است. ممکن است بکاپ شما ناگهان پاک گردد یا بازیابی نگردد. در این حالت زحمات ورود اطلاعات چندین ماهه شما از میان می رود. ممکن است با یک باگ خاص در ثبت فاکتور یا ثبت اسناد و گزارش‌های ناقص دیگر نتوان به آن نرم افزار رایگان حسابداری اتکا کرد و بالاجبار باید کنار گذاشته شود. در صورتی که با کم‌ترین هزینه پشتیبانی بسیاری از این مشکلات به آسانی حل می‌گردند.

ویژگی‌های بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید واجد ویژگی‌های ضروری باشد. در این بخش به بررسی ویژگی‌های ضروری بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی و بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید می‌پردازیم:

•نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید با ارسال مستقیم مبلغ فاکتور روی دستگاه کارتخوان (POS) و ثبت خودکار پرداخت مشتری در نرم افزار حسابداری، عملیات حسابداری را تسهیل و تسریع نماید.
•امکان اتصال شعبات مختلف یک فروشگاه به صورت آنلاین وجود داشته باشد.
•نیاز به نصب و راه‌اندازی روی یک دستگاه خاص نباشد و همه‌جا و در هر‌زمان بتوان آن را روی لپ‌تاپ، دسکتاپ، تبلت و موبایل مشاهده نمود.
•ارتباط مستقیم با ترازوی دیجیتال ممکن باشد.
•پشتیبانی از بارکدخوان امکان‌پذیر باشد.
•ثبت و چاپ سریع فاکتور اهمیت بالایی دارد.
•امکان ارسال پیش فاکتور آنلاین وجود داشته باشد.
•مشاهده اطلاعات روی گوشی موبایل یا همان نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید برای کارآفرینان و کارفرمایان جذاب است.
•ثبت سند تجمیعی همزمان با بستن صندوق در هر شیفت کاری کار پرسنل فروشگاه و صندوقدار را آسان می کند.
•امکان خروجی هرگونه گزارش مالی برای اتخاذ تصمیمات مدیریتی ضروری است.
•دارا بودن افزونه چند زبانه با امکان انتخاب ارز پایه دلخواه برای کسب‌و‌‌کارهای بین المللی بسیار مهم است.
•قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی و دریافت اطلاعات مالی از سایت به نرم افزار حسابداری کار حسابداران و مدیران مالی را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
•قابلیت اتصال به نرم افزار CRM می‌تواند برای مدیران بازاریابی و فروش بسیار جذاب باشد. چرا که می‌توان واحد بازاریابی و فروش را با واحد مالی مرتبط نمود و حجم فرایندها و خطای کاربران را کاهش داد.
•به سادگی بتوان در نرم افزار حسابداری فروشگاهی شعبه و صندوق اضافه نمود و همه اطلاعات را یکجا مشاهده کرد.

نرم افزار حسابداری هوفر

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوفر

نسل جدید نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی آنلاین با نسل پیشین این نرم افزار ها تفاوت بسیاری پیدا کرده است. بنابراین بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی قطعا از میان نرم افزارهای حسابداری آنلاین قابل جستجو است. در نرم افزارهای حسابداری تحت وب فروشگاهی، خطر از میان رفتن داده‌های مالی از میان رفته است، در هر جا و هر‌زمان این نرم افزار در‌دسترس است، سرعت این نرم افزارها بالاتر است و امکان اتصال نرم افزارهای آنلاین با نرم افزارهای دیگر مانند وبسایت شرکت، CRM، اندروید، IOS، اتوماسیون‌ها و غیره وجود دارد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوفر واجد همه امکانات بالا بوده و برای فروشگاه‌ها بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماژول‌ها و قیمت آن به وبسایت رسمی هوفر مراجعه کرده یا با شماره تماس‌های شرکت تماس حاصل نمایید یا دموی رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی را مشاهده نمایید.

02191013342
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی نرم افزار حسابداری فروشگاهی نرم افزار حسابداری فروشگاهی نرم افزارهای حسابداری نرم افزار حسابداری فروشگاه ها کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید

اپلیکیشن تماس اندروید قابلیت جدیدی دریافت کرده و ایموجی صوتی را در دسترس برخی از کاربران قرار داده است.

ایموجی‌های صوتی در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از چند ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه و صدای تبل (???? ???? ???? ???? ???? ) پخش می‌شوند.

وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صدا‌هایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

برای فعال‌کردن ایموجی صوتی باید وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی شوید یا در صفحه‌ی اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) بزنید تا گزینه‌ی ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه‌ی «ایموجی صوتی» در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که محدودیتی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد، زیرا فاصله‌ی کوچکی بین استفاده‌ی مجدد از آنها لازم است که از پخش پشت سر هم صدا‌ها جلوگیری می‌کند.

ایموجی صوتی درحال‌حاضر از طریق آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل در کانال بتا (نسخه‌ی ۱۲۸) در دسترس است. این ویژگی احتمالاً در هفته‌های آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید