Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع خروج آمریکا از منطقه به یاری خدا بطور قطع تحقق پیدا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار پاسدار علی بلالی چهارشنبه شب در مراسم هجدهمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدای گمنام شهرستان دشتی افزود: آمریکا اگر در محاسبات خود در مورد ایران دچار اشتباهی شود، ضربه بسیار سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن جوانان شجاع و برومند و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب دارای بالاترین اقتدار و بالندگی در سطح منطقه وجهان است که هیچ قدرتی اجازه تعرض و دست اندازی به این مردم نخواهد داشت.
بلالی از برگزاری این یادواره در روستای درازی قدردانی کردد و افزود: حضور پر شور و گسترده مردم روزه‌دار و جوانان برومند در این مراسم بعد سه دهه از شهادت پر افتخار جوانان این روستا نشان از انتقال فرهنک ایثار و شهادت دربین جوانان ایران اسلامی دارد و اقتدار و بالندگی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون شهدا است.
وی تاکید کرد: وقتی ما دین خدا را یاری کنیم بطور قطع خدا جبهه حق را یاری خواهد کرد و ما در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.
حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق 140 جنازه روی دست آمریکایی ها گذاشت
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی آمریکای جنایتکار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساند در اقدام شجاعانه نیروهای مسلح ما که پایگاه آمریکایی ها را هدف قرار دادیم مشخص شد حدود 140 جنازه شمارش کردند و آنها به دروغ می گفتند اتفاق خاصی رخ نداده چون این ضربه برای آنها بسیار سنگین بود.
وی تاکید کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها گفتند اگر ایران اقدامی تلافی جویانه انجام دهد ما 52 نقطه را در این کشور مورد هدف قرار می‌دهیم ولی همه دیدند که آنها نتوانستند هیچ غلطی انجام بدهند که این اقتدار را شهدا و جوانان شجاعی مانند سردار شهید مهدوی به ما دادند و آن روز دست قدرت خدا را دیدیم و آنها نتوانستند کوچک‌ترین حرکتی انجام بدهند.
بلالی بیان کرد: وقتی در تاریخ 200 ساله گذشته ایران نگاه می کنیم در جنگ‌هایی که اتفاق افتاده همواره قمستی از ایران جدا شده است اما به واسطه جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله با رژیم بعث صدام حسین با وجود حمایت تمام کشورهای منطقه از عراق حتی یک وجب از خاک ما کم نشد.
وی از مسئولان شهرستان دشتی، شورای اسلامی، دهیاری و خانواده شهدا روستای درازی در برگزاری باشکوه این مراسم قدرانی کرد و افزود: ما همواره مدیون شهدا و خانوده این ایثارگران هستیم و شهدا همه عزت و افتخار ما هستند، باید راه شهدا ادامه بدهیم، راه شهدا اثبات شده است و باید آنها را برجسته کنیم تا راه را گم نکنیم.
در این مراسم از خانواده شهدای روستای درازی دشتی تجلیل شد.
روستای درازی شهرستان دشتی با 1800 نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه روستای درازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع)، گفت: ضروری است در تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر دستگاه ها، نقش مشارکتی خود را تعریف و با بهره گیری از ظرفیت جلسات هم اندیشی، این موضوع را عملیاتی کنیم.   وی با اشاره به ضرورت تقویت ساختار‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا باید قدرتمند شویم و یا اینکه اراده دشمن را بپذیریم که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم که هیچگاه تسلیم خواست و اراده دشمن نبوده ایم و در آینده نیز همین گونه خواهد بود.   سردار غیاثی تاکید کرد: باید قدرتمند باشیم، اما این قدرتمند بودن فقط در حوزه دفاعی و نظامی نیست؛ از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها، حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.   فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی، امروز سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: باید در سایر حوزه‌ها هم برای قدرتمند شدن تلاش کنیم.   سردار غیاثی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بسیج در قالب بسیج دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها گفت: تلاش‌های مجموعه‌های بسیج در دانشگاه ها، در طول مجموعه مدیریت و رئیس دانشگاه است و هنر این است که اگر اقدامی انجام می‌دهیم، در عامل با مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها باشد و در اقدامات هم افزایی داشته باشیم.   در این جلسه، مسئولانی از خراسان رضوی همچون فرمانده بسیج دانشجویی، رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، روسای دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، مسئول مجمع بسیج اساتید خراسان رضوی، رئیس شورای هماهنگی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور، رئیس دانشگاه حکیم سبزوار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و رئیس دانشگاه فرهنگیان قوچان به بیان نظرات خود پرداختند.   در پایان این جلسه، به منظور قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، نشان دانشگاه فردوسی مشهد به فرمانده سپاه امام رضا (ع) اهدا شد. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس