Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال ایران در رنکینگ کسب سهمیه به رتبه پنجم آسیا سقوط کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،شکست سنگین سپاهان در دور آخر مرحله گروهی و توقف فولاد برابر شباب الاهلی با پیروزی پاختاکور مقابل التعاون و صعود نسف قرشی به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نتایج سبب گردید تا فوتبال ازبکستان امتیازات بیشتری را جمع کرده و بالاتر از ایران در رتبه چهارم آسیا قرار گرفته و در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ سهمیه ۳+۱ را از آن خود کند.

در صورت کسب نتیجه مطلوب توسط فولاد و شکست تیم ازبکستانی در دور یک هشتم نهایی، آنگاه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ یک بار دیگر سهمیه ۳+۱ را از آن خود خواهد کرد. برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا ۴ و ۵ بهمن صبوری به خرج داد.

باید این نکته را نیز متذکر شد که سهمیه ایران در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا یعنی فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ تصویب شده و ایران دارای سهمیه ۳+۱ است.

 

تنها راه بازگشت دوباره فوتبال ایران به رتبه چهارم و کسب سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم، درخشش فولاد در ادامه مسابقات و حذف نسف قرشی از گردونه این رقابت‌ها است. خوزستانی‌ها باید در دور یک‌هشتم نهایی به مصاف الفیصلی عربستان بروند و نسف قرشی نیز با الشباب عربستان دیدار خواهد کرد.

در صورت کسب نتیجه مطلوب توسط فولاد و شکست تیم ازبکستانی، آنگاه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2024 - 2025 یک بار دیگر سهمیه 3+1 را از آن خود خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان استقلال تهران پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد