Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: این محفل به نام ستارگان درخشان و مشعل‌های فروزان شخصیت‌های برجسته و سعید، دانشمندان و روحانیون عزیز و شهید استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا پیرامون شهدای استان کردستان به ویژه شهدای مظلوم روحانیت استان کردستان وقتی تامل می‌کنیم و با دقت نگاه می‌کنیم براساس و به نسبت درک ناچیزی که از حقایق عالم و حکمت خداوندی داریم به عظمت شهدا پی می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته بسیار برجسته این است که شهدای روحانی هم در زمان حیات و فعالیت.های علمی و مجاهداتشان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خدمت دین مبین اسلام و شریعت نبوی و هم شهادتشان خدمت مضاعفی به حقانیت جمهوری اسلامی ایران کردند و سند ماندگاری بر تزویر و ریاکاری دشمنان نظام و این مردم شدند.

استاندار کردستان تصریح کرد: دشمنانی که سعی می‌کردند با تمسک به اختلافات مذهبی و با برجسته کردن اختلافات و با تزویر و فتنه‌انگیزی مردم را در مقابل هم قرار دهند اما وقتی علمای برجسته‌ای همچون شهید شیخ‌الاسلام مانع رسیدن آنها به این هدف شوم شدند و پرچم وحدت را بلند کردند، محبوبیت، مقبولیت و نفوذ کلام این شهدا نزد مردم مانع بزرگ دشمنان و سرسپردگان و مزدوران جریان استکباری و صهیونیستی در این منطقه بود راهی جز ترور و از بین بردن آنها نداشتند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه دشمنان نسبت به این حقایق تا چه میزان کور بودن چرا که بر خلاف آنچه دشمنان می‌اندیشیدند وقتی خون شهید بر زمین جاری می‌شود اثرش از زمان حیات شهید بیشتر اگر نباشد کمتر نیست، گفت: امروز همه ما به شهدای روحانی از شیعه و سنی افتخار می‌کنیم و مایه افتخار برای تک تک جامعه ایرانی هستند.

وی اضافه کرد: انسان‌هایی مانند شهید شیخ‌الاسلام، شهید برهان عالی و دیگر شهدای روحانی استان کردستان مایه افتخار عالم اسلام و مایه افتخار جهان اسلام هستند و ما به بزرگی از آنها یاد می کنیم و به داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی افتخار می‌کنند.

استاندار کردستان افزود: شهدای روحانی در زمان حیات با شجاعت و بصریت مردم را به سوی خداوند متعال دعوت و عامل وحدت و مانع تفرقه بودند.

وی از شهدای روحانی به عنوان عامل تقریب بین مذاهب نام برد و تصریح کرد: عزیزی که در شب قدر با لب تشنه به دست دشمنان اسلام به شهادت می‌رسد اینها نشانه حقانیت است و ما به این حقانیت شهدا افتخار می‌کنیم.

زارعی‌کوشا افزود: امروز استان کردستان با وجود چنین مشعل‌های فروزانی راه وحدت را بیش از گذشته و با قوت بیشتر خواهد پیمود.

وی تصریح کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم با خدمت شبانه‌روزی و زمینه تحقق آنچه نیاز مردم این استان است را محقق کنیم.

استاندار کردستان به نقش موثر جامعه روحانیون در استان در همراهی با نظام اشاره کرد و گفت: روحانیون نقش برجسته‌ای در بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و انسجام‌بخشی جامعه دارند که از تلاش‌های تک تک آنها قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در راستای حل مشکلات عمده جامعه روحانیون به ویژه در حوزه معیشتی و غیره گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/2330/71 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای روحانی استاندار کردستان اعتلای نظام زارعی کوشا استاندار کردستان شهید شیخ الاسلام استان کردستان شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان