Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گندم از ۲۲ فروردین ماه و آغاز خرید تضمینی گندمهای تولید شده سال گذشته تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه کنونی خریداری شده است.

وی اضافه کرد: خرید در این قالب تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت خرید تضمینی امسال ادامه دارد و خرید گندم سال گذشته در ۲۴ شهرستان در حال انجام است و بیشترین میزان خرید به ترتیب از شهرستان تربت‌حیدریه با  هزار و ۱۰۴ تن، مشهد با ۷۳۸ تن و تایباد با ۵۲۰ تن ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری یک درصد افت مفید و چهار درصد افت غیر مفید است و سیلوهای دولتی در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، قوچان، فیروزه و سیلوی شهید گل محمدی نقشه در مشهد کار دریافت محصولات انبار شده از سال گذشته کشاورزان را بر عهده دارند.

نوری افزود: قیمت خرید تضمینی این محصولات مطابق نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شده در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال است که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

۱۴۲ هزار هکتار از کشتزارهای استان خراسان رضوی امسال به کشت دیم و ۱۲۶ هزار هکتار نیز به کشت آبی گندم اختصاص یافت.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تایباد گندم تربت جام مشهد سبزوار تربت حیدریه قوچان خرید تضمینی فیروزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تایباد گندم وزارت جهاد کشاورزی تایباد گندم تربت جام مشهد سبزوار تربت حیدریه قوچان خرید تضمینی فیروزه خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن البرزی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از زمان آغاز خرید گندم در شهرستان باوی تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار باوی افزود: همچنین در مدت شده ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی خبر داد: پیش بینی شده امسال ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان باوی خریداری شود.

کد خبر 6090288

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید