Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:39:23 GMT

سرمربی الفیصلی عربستان: هدف ما صعود نبود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۷۶۰

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی الفیصلی درباره شکست تیمش برابر السد قطر صحبت کرد

سرمربی حریف عربستانی فولاد ایران درباره صعود تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مطالبی بیان کرد.

به گزارش طرفداری، تیم الفیصلی عربستان با کسب 9 امتیاز صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا شد و در مرحل یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در روزهای 14 و 15 بهمن ماه سال جاری به مصاف فولاد ایران خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی الفیصلی پس از شکست تیمش برابر السد قطر در دیدار پایانی گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت:

صعود هدف ما نبود اما نتایج به دست آمده به ما برای ادامه مسابقات انگیزه داد. این موضوع را باید خیلی روشن بگویم. پیش از نخستین بازی مرحله گروهی به این فکر می‌کردم که بازیکنان را به صورت چرخشی مورد استفاده قرار دهم و به آنها فرصت بازی داده شود.

او افزود:

پس از کسب نتیجه در دو دیدار نخست تصمیم گرفتم تا انسجام تیمی را حفظ کنم. بازیکنان الفیصلی شایسته تقدیر هستند و تلاش زیادی کردند. اکنون باید با حفظ این روحیه آماده دیدارهای باقی مانده در لیگ داخلی شویم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!