Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر مدافع یوونتوس می گوید این بازیکن دوست دارد بعد از پایان دوران بازی رو به مربیگری بیاورد.

مارتینا ماکاری می گوید لئوناردو بونوچی بابت رفتن به میلان پشیمان نیست.

طرفداری| به گزارش توتو اسپورت، لئوناردو بونوچی، مدافع 34 ساله باشگاه یوونتوس تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد و به نظر می رسد از همین حالا در مورد دوران بعد از پایان فوتبالش برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینا ماکاری، همسر این بازیکن در این باره به توتو اسپورت گفت:

 شک ندارم او در دنیای فوتبال باقی می ماند. فوتبال زندگی او است. او مستطیل سبز را دوست دارد و می خواهد یک مربی شود. تورینو خانه ما است. اینجا یک خانواده شدیم. هیچوقت در زادگاهم حس نمی کردم در خانه ام اما اینجا خودم را پیدا کردم. اگر لازم باشد دنبال لئو می روم اما خانه ما اینجا است.

بونوچی توانسته در سال های اخیر زوج خوبی با جورجو کیه لینی تشکیل دهد. همسر این بازیکن در این باره می گوید:

رابطه نزدیکی با کیه لینی و خانواده اش داریم. بچه های ما در کنار هم بزرگ شدند. 

ماکاری در مورد حضور بونوچی در میلان به مدت یک فصل نیز گفت:

لئو بابت یک سال حضورش در میلان پشیمان نیست. او به عنوان یک مرد رشد کرد اما وقتی دوباره با یوونتوس امضا کرد، به خانه برگشت. همیشه از او حمایت کرده ام اما حتی امروز هم او می گوید باید کاری می کردم در مورد رفتن به میلان بیشتر فکر کند. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گزارش تحلیلی منابع و مصارف ارزی سال 1402 توسط دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری متولیان نظام برنامه‌ریزی و تصمیم گیران اقتصادی منتشر شده است.

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

بر اساس این گزارش ارز تامین شده بابت گوشت قرمز در سال 1402 نسبت به سال 1401 به میزان 264 درصد و بابت گوشت مرغ به میزان 1040 درصد نسبت به سال 1401 دارای رشد نامتعارف نسبت به گروه کالایی و زنجیره ارزش اعلام شده توسط وزارت صمت و جهاد بوده است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • ما مجرم زاده می‌شویم