Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:31:31 GMT

ظرفیت های مردمی در مصوبات قرارگاه اجتماعی استفاده شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۹۶۶

ظرفیت های مردمی در مصوبات قرارگاه اجتماعی استفاده شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز  بیان داشت: مسایل متعددی در حوزه اجتماعی استان وجود دارد که جزو موضوعات اولویت دار و با اهمیت البرز محسوب می شود از این رو باید با شکیبایی و سعه صدر به آنها بپردازیم.
وی افزود: در ابتدا باید طی بازدیدهای میدانی به دقت مسایل و دغدغه های مردم را در مناطق آسیب پذیر استان شناسایی و در قالب کارگروه های تخصصی برای حل آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز گفت: باید ماهیت ریش سفیدان و معتمدان محله ها احیا شود و از ظرفیت گروه های جهادی که اغلب جوانان فعال و خوش فکر هستند، بهره برداری کرد.
وی افزود: ضرورت دارد که مراکز نگهداری بازپروری معتادان  مورد نظارت های جدی قرار گیرند و در روند فعالیت آنها بازنگری شود.
عبداللهی گفت: شرکت  آب منطقه ای استان  البرز نیز باید در راس دستگاه های اجرایی مسوول به ویژه شهرداری ها، نسبت به ساماندهی نهر سیاه جوی در تمام نقاط استان اقدام جدی کند.
وی افزود: ساماندهی وضعیت آب شرب در برخی مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر استان باید در اسرع وقت صورت گیرد.
استاندار البرز، با اشاره به روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، افزود: اکنون نیز طبق فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) باید بار دیگر فریاد عدالت خواهی و آزادی را سر دهیم و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.
وی ادامه داد: البرز که طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته، یکپارچه و پرشور و همگرا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این راهپیمایی ، وحدت و انسجام و ولایتمداری خود را به نمایش می گذارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی مجتبی عبداللهی استانداری البرز آسیب های اجتماعی مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟