Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@06:16:53 GMT

قتل یک پاکبان در مشهد به ضرب گلوله

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۱۳۷

قتل یک پاکبان در مشهد به ضرب گلوله

آفتاب‌‌نیوز :

صادق صفری در خصوص جزئیات قتل پاکبان مشهدی اظهار کرد: پاکبان عیسی جلایریان، ۵۵ ساله در ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح حین انجام کار با لباس فرم مخصوص به خود در خیابان کشمیری ۶۲ مشغول انجام وظیفه بوده‌ است.

وی افزود: علت قتل اصابت گلوله به سر این پاکبان است که البته گلوله‌ای دیگر به زیر زانوی وی زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری بیان کرد: در محل حادثه ۵ پوکه گلوله که یک پوکه مربوط به سلاح کلاشنیکف و ۴ پوکه مربوط به سلاح کلت کمری است، یافت شد که این احتمال وجود دارد که ضاربین بیش از یک نفر بوده‌اند.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: این احتمال وجود دارد که انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده یا اعلام جرمی کرده باشد. در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسایی ضارب هستیم.

صبح امروز هشتم اردیبهشت ماه، فرد یا افراد ناشناس به یکی از پاکبانان منطقه سه مشهد تیراندازی کرده و وی را به قتل رساندند. گزارش‌های اولیه حاکی از شلیک حداقل چهار گلوله به سمت این پاکبان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل پاکبان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ حسین مافی در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

برنا در خبری نوشت:سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله ماموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899863

دیگر خبرها

  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری