Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدپور گفت: دنیای استکبار و کشورهای غربی با عادی سازی روابط به دنبال این هستند، تا تصویر صلح طلبانه ای از رژیم اشغالگر قدس نشان دهند، تصویر و تلاش آنها صد در صد یک تصویر قلابی، دورغین، نادرست و نامناسبی است که در رابطه با این رژیم واقعیت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: مسئله قدس مسئله اصلی دنیای اسلام است و به نوعی همه کشورهای اسلامی درگیر مسئله قدس هستند، چون قدس انتقاد همه مسلمانها است و به نوعی با عقاید مسلمان ها گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید همه مسلمانان جهان نسبت به موضوع قدس توجه داشته باشند، بیان داشت: در مرحله اول وظیفه و رسالت همه مسلمانها است که نسبت به غصب سرزمین‌های اسلامی ولو هر بخش از این سرزمین ها به ویژه بیت المقدس که قبله اول مسلمین است و از جایگاه برجسته اسلامی دارد و در قرآن آن هم مورد توجه قرار گرفته است، لذا وظیفه همه مسلمانان در سرتاسر دنیا است که نسبت به قدس حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و تلاش در جهت آزادسازی قدس شریف داشته باشند.

نماینده خواف و رشتخوار در ادامه تصریح کرد: ابتکار حضرت امام(ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را اختصاص دادند به روز جهانی قدس صرفاً برای این است که یک اعلام حضور اسلامی انجام بگیرد در روز قدس یک ابتکار بسیار ارزشمندی است که وظیفه همه مسلمانان در این روز دست به دست هم دهند و اعتراض و ندای خودشان را بر علیه اشغالگری قدس نسبت به دنیا و جهانیان اعلام کنند.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با تاکید بر جعلی بودن رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس یک رژیم کاملا جعلی است که از روز اولی هم که پایه گذاری و بنیانگذاری آن انجام شده، جز ظلم و ستم و جنایت نسبت فلسطینی ها اثر و نتیجه ای دیگر نداشته است.

وی در تکمیل مطلب افزود: شما اگر در تاریخ اسرائیل و تاریخ اشغالگری قدس نگاه می‌کنید، تعرض به مردم، تخریب خانه‌های مردم و همچنین کشتار فلسطینی ها و جنایت نسبت به فلسطینی‌ها تنها مشاهده می شود، یعنی این رژیم جعلی از لحظه اول بنیانگذاری جز با زور و ستم و ظلم و جنایت هیچ اثر دیگری در دنیای اسلام نداشته و اصولی غده سرطانی که استکبار جهانی آن را در قلب اسلام ایجاد کاشته تا تفرقه را در دنیای اسلام ایجاد کند و در واقع مانع تحقق وحدت جامعه اسلامی شود

عضو کمسیون آموزش و تحقیات مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب، یادآور شد: امروز وظیفه ماست که در مقابل ظلم و ستم رژیم اشغال گر قدس ساکت نباشیم، چون نسبت به ظلمی که به مظلوم می شود نمی شود ساکت شد، لذا باید در برابر ظالم و اشغالگر ایستاد.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با اشاره به تلاش اسرائیل از نمایش دروغین چهره صلح طلبانه در دنیا بیان داشت: در تاریخ رژیم صهیونیستی وقتی ما نگاه می کنیم، متاسفانه هم دنیای استکبار هم کشورهای غربی و هم خود این رژیم کودک کش تلاش می کند تا که یک تصویر صلح طلبانه از خود ارائه دهد و با شعارهایی که مطرح می کند و با تلاشی که در جهت مراودت و ارتباط  و معاشرت با کشورهای عربی و کشورهای اسلامی انجام می‌دهد، حتی با ارتباطاتی که با بعضی از کشورهای اسلامی دارند، و عادی سازی روابط که این رژیم تبلیغ می‌کنند، به دنبال این است که یک تصویر صلح طلبانه ای از اسرائیل نشان دهند که به هر جهت این تصویری که ارائه می‌شود، صددرصد یک تصویر قلابی، دورغین و نادرست و تصویر نامناسبی است که در رابطه با این رژیم واقعیت ندارد.

وی در ادامه با اشاره به تصویر واقعی رژیم اشغالگر قدس، تصریح کرد: اگر شما نگاه کنید در فلسطین اشغالی هر روز این ظلم و جنایت انجام میگیرد، تعرض به خانه های مردم، به زندگی مردم حتی در داخل بیت المقدس در کرانه باختری و در غزه هواپیمای اسرائیلی دارند هر روز خانه‌های مردم را بمباران می کنند، این جنایت دارد انجام می‌گیرد، این جنایات بیان گر این است که رژیم اشغالگر قدس جز با ظلم و ستم و خیانت با چیز دیگری در واقع عجین نشده است، لذا وظیفه همه ما این است که در برابر این ستمگری باید باستیم و نماد ظلم و ستم اسرائیل را نابود کنیم و از بین ببریم و همه در روز راهپیمایی قدس انشاالله حضور داشته باشیم و هم حمایت کنیم از آزادی قدس و پشتیبانی می‌کنیم از مبارزات مردم مظلوم فلسطین تا باعث دلگرمی آنها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام ظلم و ستم یک تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی

جنایاتی که در دو قرن اخیر حتی در جریان جنگ‌های جهانی بواسطه نوع بمباران و شدت آسیب به شهروندان غیر نظامی هم سابقه‌ای نداشته و این مساله مورد اذعان کشور‌های غربی قرار گرفته است.   بعد از وقوع این اتفاق موجی از همدردی در سراسر جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا مناطق شرق دور براه افتاد. رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده بود که زیر چتر مظلومیت برنامه‌های خود را پیش ببرد و با توجه به حمایت رسانه‌ها در اروپا و آمریکا در این مظلوم نمایی و جلب نظر مردم غرب موفق بود، اما بعد از شروع جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه از آبان ۱۴۰۲ به بعد مظلومیت مردم غزه و توحش بی سابقه رژیم صهیونیستی فضا را عوض کرد.   هر چند که رسانه‌های رسمی چندان میزان جنایات رژیم اشغالگر قدس را بازگو نمی‌کردند، اما فضای مجازی به نوعی فریادرس و بلندگوی مردم غزه شد. نتیجه این شد که ما در حدود شش ماه گذشته روزی نبود که در اروپا و آمریکا شاهد اعتراض علیه رژیم صهیونیستی نباشیم.   این مساله نشان می‌دهد که افکار عمومی در اروپا و آمریکا به نوعی تبلیغات بیش از ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی را کنار زده و دارد با حقیقت مساله فلسطین آشنا می‌شود. طبیعتا انسان‌ها فارغ از هر دین، مذهب و رنگ و قومی براساس فطرت و شرافت انسانی به قضیه نگاه کنند حق را به مظلوم می‌دهند و در کنار مردم تحت ستم غزه و در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌ایستند.    البته این نکته را هم باید یادآور شد که این تحول، اتفاق تازه‌ای نیست و ما حتی در آمریکا و اروپا شاهد تظاهرات چند صد هزار نفری بودیم.    این روند نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قدس اگرچه توانست بیش از ۷۵ سال زیر چتر تبلیغات روانی و رسانه‌ای خود را پنهان کند، اما نتوانست همیشه تحت سایه حمایت و جانبداری رسانه‌ها باقی بماند و بخشی از ماهیت جنایتکارانه این رژیم از سوی فضای مجازی و رسانه‌های مستقل به جهانیان منتقل شد و بازتاب آن در واکنش افکار عمومی دیدیم.    نمونه‌ای از این روشنگری‌ها را در اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا دیدیم که البته این اعتراضات و راهپیمایی‌ها از ابتدای آبان ۱۴۰۲ به این سو همواره صورت می‌گرفت و در مجموع می‌توان گفت که این خیزش نخبگانی تجلی شرافت و فطرت انسانی در اعتراض به رژیم اشغالگر قدس است.

دیگر خبرها

  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه