Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی شب گذشته به قهرمانی رقابت های جام حذفی رسید...

هواداران نساجی شب گذشته با حضور موثر و پر شور خود در استادیوم آزادی اولین قهرمانی تاریخ تیم شان را تجربه کردند.

به گزارش طرفداری، نساجی که تا همین چند سال پیش به دنبال پایان دادن به حسرت 24 ساله دوری اش از لیگ برتر بود حالا یکی از دو جام سالیانه فوتبال ایران را فتح کرده، آن هم در شرایطی که تعداد سال های حضور این تیم در لیگ برتر از تعداد انگشتان دست فراتر نرفته است اما حالا نساجی دیگر آسیایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

نساجی از آن دست تیم هایی است که میزان رضایت مندی مردم شهرش نسبت به زندگی با عملکرد این تیم پیوندی ناگسستنی دارد و هواداران این تیم هم برایشان فرقی ندارد، بازنده باشند یا برنده، در تمام شرایط حامی تیم شان بوده اند. فوتبال ایران در شاخصه های زیادی از فوتبال روز دنیا به دور است و یکی از آن هم مکاتب هواداری است. هواداران نساجی با حضور پی در پی شان در ورزشگاه آزادی نشان دادند که فوتبال ایران آن قدر ها هم از لحاظ هواداری دو قطبی نیست. این اتفاقات می تواند جغرافیای فوتبال ایران را گسترده تر کند و به نوعی فوتبال ما برای ادامه حیاتش به این مکاتب هواداری نیاز دارد. نساجی با این عملکرد آن هم در روزهایی که از بازی در خانه خود محروم بود، شاهکار کرد و حالا می تواند پیشرفتش را ادامه دهد تا به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل شود. این جام می تواند به عنوان یک نقطه عطف بزرگ و یک سکوی پرتاب برای این تیم شهرستانی محسوب شود و نساجی چی ها هم نباید به همین جا قانع باشند و حالا باید جاه طلب تر از گذشته مسیری را که آغاز کرده اند ادامه بدهند.

ساکت الهامی نقش بزرگی در این موفقیت تاریخی داشت.

یکی دیگر از نکات قابل توجه این تیم هم تعلق آن به بخش خصوصی است. نساجی در این بخش هم می تواند در فوتبال ایران پیشرو باشد آن هم در روزهایی که فوتبال ایران شکست های متعددی را در بخش خصوصی متحمل شده است و حالا نساجی به لطف مالک پیگیری چون رضا حدادیان که علاقه ای به شوآف هم ندارد می تواند عملکرد خوبش را ادامه دهد. در این بین از حمایت های ایزد سیف الله پور، مدیرعامل نساجی هم نباید گذشت که همه جوره حامی کادر فنی تیمش بود.

حالا نساجی یکی از دو تیم جام دار ایران است و هواداران این تیم می توانند سرمست از این پیروزی مایل ها فراتر از سطح زمین سیر کنند و به نوعی عروسی به کوچه قائمشهری ها رسیده است.

 

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در بازدید از خانه‌های تاریخی اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 6093206

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش