Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، صادق صفری بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درباره جزئیات قتل پاکبان مشهدی بیان کرد: پاکبان عیسی جلایریان ۵۵ ساله در ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح با لباس فرم مخصوص به خود در خیابان کشمیری ۶۲ مشغول انجام وظیفه بوده است.

او افزود: علت مرگ این پاکبان اصابت گلوله به سر او بوده و همچنین گلوله‌ای نیز به زیر زانوی او اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنایت خونبار در مشهد | شلیک ۵ گلوله به رفتگر مشهدی

صفری گفت: در محل حادثه ۵ پوکه گلوله که یک پوکه مربوط به سلاح کلاشنیکف و ۴ پوکه مربوط به سلاح کلت کمری است یافت شده که این احتمال وجود دارد تعداد ضاربین بیش از یک نفر بوده‌اند.

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: ممکن است انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده یا اعلام جرمی کرده باشد. در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسایی ضارب هستیم.

کد خبر 673007 برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم قتل قاتل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل