Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول بسیج رسانه استان مرکزی با بیان اینکه امروز رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه ابوذر در استان مرکزی را داشتیم گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند از تاریخ یک فروردین تا ۳۰ آبان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک   ، احسان ربیعی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه ابوذر در استان مرکزی با اشاره به رتبه استان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: استان مرکزی در سال 99 در بخش خبر رتبه دوم کشوری و سال گذشته رتبه نخست بخش تیتر کشوری را به خود اختصاص داده است و در دوره‌های پیش آثار خوبی را به جشنواره ابوذر ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوعاتی که در جشنواره ابوذر می‌توان مطرح کرد شامل مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، پیوند رسانه و صنعت، جهادتبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و امید و نشاط آفرینی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: موضوعات جشنواره باید در قالب گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی ارائه شود.

ربیعی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند از تاریخ یک فروردین تا 30 آبان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی www.markazi.basijrasaneh.ir ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: آثار شرکت‌کنندگان باید در رسانه ملی یا یکی از رسانه‌های دیداری یا شنیداری، مکتوب و مجازی منتشر شده باشد و باید صفحه کامل نشریه‌ای که در آن آثار خود را منتشر کرده‎‌اند ارسال شود و به صورت بریده نباشد.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی خاطرنشان کرد: هر شرکت‌کننده‌ای می‌تواند فقط 4 اثر در هر قالبی ارسال کند و آثاری که به صورت دستی یا ایمیل ارسال شود مورد قبول نیست و در جشنواره شرکت داده نمی‌شود. 

ربیعی ادامه داد: فرمت مطالبی که در رسانه مکتوب منتشر می‌شود باید به صورت jpg یا zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری کنند، آثاری که به دبیرخانه ارسال شده است از نظر مالکیت معنوی بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: آثاری که به صورت مشترک تهیه شده است در صورتی که به مرحله نهایی راه‌ پیدا کنند گروه به عنوان برنده اعلام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی عنوان کرد: افراد باید موضوعات خود را در خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری، صدا و سیما، مطبوعات، رسانه‌های مستقل و پایگاه‌های اطلاع رسانی منتشر کنند.

برترین‌های هفتمین جشنواره ابوذر کردستان مشخص شدند 855 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر استان گلستان ارسال شد 412اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان کردستان ارسال شد

ربیعی خاطرنشان کرد: آثاری که در رسانه‌های مجازی بدون نام منتشر می‌شود حتما باید کد مطلب ذکر شود و اصل عکس ارسال شود یعنی عکس فتوشاپ و دستکاری نشده باشد و حتما عکس با فرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل بارگزاری شود.

انتهای پیام/712/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره ابوذر جشنواره رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش