Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سید عماد شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه طی چهار ماهه منتهی به فروردین امسال در مجموع ۱۴ هزار مورد بازرسی از بازار استان صورت گرفته است ادامه داد: از این تعداد هشت هزار و ۱۰۰ مورد در فروردین انجام گرفته و در این راستا سه هزار پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اضافه کرد: یکهزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ از اواخر اسفند سال گذشته تا اواخر فروردین امسال در سطح استان لرستان توزیع شد.

شاهرخی با بیان اینکه ۱۶ تن گوشت قرمز و یکهزار و ۱۰۰ تن روغن ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیز توزیع شده است گفت: سال گذشته در مجموع ۱۰ هزار و ۵۴۲ تن برنج در سطح استان توزیع شد و امسال نیز پنج هزار و ۳۷ تن ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سال گذشته هشت هزار تن شکر در لرستان توزیع شده است تصریح کرد: در خصوص نهاده های دامی، مدیریت خوبی صورت گرفت و فروردین امسال هشت هزار تن کنستانتره برای دام های سنگین استان توزیع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی لرستان وزارت جهاد کشاورزی لرستان هشت هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال