Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پردیس گفت: دانشجویان به عنوان مطالبه گران اصلی جامعه باید تا رسیدن به هدف نهایی تلاش کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه پردیس در نشست صمیمی و ضیافت افطاری که با حضور اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: حضور گرم و صمیمی دانشجویان و اساتید دانشگاه را به فال نیک میگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبه گری و دغدغه این عزیزان در مورد مسائل شهری قابل احترام است.

وی افزود: در حال حاضر شیوه مطالبه گری صحیح نیست و نباید اینگونه باشد که مطلبی را بگوییم و منتظر بمانیم تا دیگران برای ما کاری انجام دهند؛ لذا باید فرهنگ مطالبه گری در کشور را نهادینه کنیم. دانشجویان که مطالبه گران اصلی جامعه هستند باید تا رسیدن به هدف نهایی تلاش کنند.

حسینی بیان کرد: نهاد نماز جمعه، مسئولین، دانشگاهیان، مدارس وخبگان باید مطالبه گری به حقی داشته باشند و ترکیب این مطالبه گری می‌تواند به آینده شهرستان کمک کند و به نتیجه مطلوبی برسد؛ البته سئوال اینجاست که چرا این دانشجویان در شهری که یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر کشور را دارد، نباید حضور داشته باشند و سهیم باشند؟

امام جمعه پردیس گفت: هر جا که مردم در نماز جمعه حضور گسترده و پرشور داشته باشند و مطالبه گر اصلی باشند و از این موضوع حمایت کنند شاهد رونق بهتری در آن منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امام جمعه پردیس مطالبه گری دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اساتید و دانشجویان مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد