Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@19:52:37 GMT

عیادت وزیر ارشاد اسلامی از نادر طالب‌زاده

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۰۳۸

عیادت وزیر ارشاد اسلامی از نادر طالب‌زاده


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دریافت گزارش تیم پزشکی درباره اقدامات انجام‌شده و آخرین وضعیت سلامتی نادر طالب‌زاده، بر پیگیری‌های لازم در جهت تداوم درمان او تاکید کرد. ‎

نادر طالب‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار دی‌ماه سال گذشته نیز به دلیل مشکل قلبی در سی‌سی‌یو بستری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما با انتشار عکسی از نادر طالب‌زاده، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون در صفحه اینستاگرامش از حال نامساعد او خبر داد و نوشت: «برای شفای عاجل حاج نادر عزیزمان که لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذراند حمد قرائت کنیم.»

همچنین وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این مورد در صفحه اینستاگرامش چنین آورد:

‌«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
‌حاج نادر عزیزمان، سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذراند. از همه دوستان التماس دعا.
‌ان‌شاءالله به برکت دعاهای خالصانه مؤمنین، این بار هم به خط مقدم برگردد و سایه‌اش مستدام باشد.
‌حمد شفا قرائت کنیم.»

نادر طالب‌زاده ۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود، او همچنین ۱۸ دی همان سال بار دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و اوایل بهمن ۱۴۰۰ مرخص شد.

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، سابقه دبیری کنفرانس بین‌المللی افق نو و دبیری جشنواره فیلم عمار را در کارنامه دارد و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق است. او که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۹ در صداوسیما با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد، کارگردانی سریال «بشارت منجی» را هم در کارنامه دارد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و ششم رمضان محمدمهدی اسماعیلی نادر طالب زاده مسعود ده نمکی وحید جلیلی ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و ششم رمضان نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو