Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی با اشاره اجازه مراجع عظام تقلید مبنی بر پرداخت زکات فطریه به مددجویان و اقشار تحت پوشش بهزیستی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل همچون سنوات گذشته جهت جمع آوری زکات فطره ، نذورات و کفارات مؤمنین و مردم شریف استان خاطر نشان کرد: مراکز بهزیستی در سطح  استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه روزی ، مراکز توانبخشی و اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و طبق مصوبات ستاد زکات استان پایگاه های سیار این اداره کل در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران ، میادین اصلی و مساجد استان آمادگی دارند تا زکات فطره مؤمنین را جمع آوری نموده و در کوتاه ترین زمان بدست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیر کل بهزیستی قم افزود: مردم سخاوتمند و نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری

 #  9090 * 724 *  و شماره کارت‌ ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸  برای پرداخت فطریه اقدام کنند همچنین  شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵برای راهنمایی در این خصوص در نظر گرفته شده است .

میزان فطریه امسال برای قوت غالب گندم از سوی مراجع عظام تقلید مبلغ ۴۰ هزار تومان و هر روز کفاره هم هشت هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی قم مددجویان بهزیستی مراکز بهزیستی قم زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید