Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:24:43 GMT

تولی و تبری خود را در روز قدس به نمایش بگذاریم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۲۹۳

تولی و تبری خود را در روز قدس به نمایش بگذاریم

حجت الاسلام سید حسین حسینی  روز پنجشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: تولی یعنی ارادت ، حمایت وعشق خود را به مسلمانان، جبهه مقاومت و روحانیون جهادی و شهادت طلب و در طراز انقلاب اسلامی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تبری خود یعنی نفرت و دشمنی  و برائت خود را از دشمنان و استکبار جهانی و استبداد منطقه که امروز زیر لگد های مسلمانان و شیعیان در حال له شدن است با حضور در راهپیمایی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی روز قدس پس از دو سال در پردیس  برگزار می شود

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس  به خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی روز قدس طی دو سال گذشته به دلیلی بیماری کرونا به صورت خودرویی برگزار شد و امسال این راهپیمایی با حضور پر شور مردم برگزار می شود.

محمود حیدری گفت: دهیاران ، اعضای شوراها و روستائیان ولایتمدار بخش مرکزی  با اتوبوس به مقابل بخشداری مرکزی اعزام و پس از گرد هم آمدن به سایر شهروندان در راهپیمایی روز قدس ملحق خواهند شد.

وی ادامه داد: روز قدس نه تنها متعلق به همه مسلمانان جهان بلکه متعلق به تمام آزادیخوان جهان و همه کسانی است  که با ظلم ستم مبارزه می کنند، است .

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس با بیان اینکه نامگذاری روز قدس از امام راحل(ره) ، هوشمندانه مطرح شد، توضیح داد: این حرکت به درستی حرکتی انقلابی از سوی همه آزادیخواهان عالم بر علیه رژیم غاصب و بی رحم اسرائیل است و شرکت در این راهپیمایی وظیفه  اخلاقی و شرعی همه ما است.

حیدری ادامه داد: دادخواهی و تظلم خواهی مسلمانان و آزادیخواهان در روز قدس دلگرمی برای مردم مظلوم و مبارز فلسطین است و دلگرمی بیشتر جبهه مقاومت را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان پردیس گفت: مسیر شماره ۱،شهر بومهن ، از مسجد جامع اهل بیت (علیه السلام) به سمت بلوار شهید صارمی (خیابان بخشداری)، میدان امام رضا (علیه السلام)، بلوار بصیرت، خیابان بهشت، خیابان بهشت ۷، مصلی نماز جمعه (مسجد الغدیر)و ساعت حرکت ۱۱ است.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس ادامه داد: مسیر شماره ۲، شهر پردیس، از میدان فلسطین، بلوار شهید سلیمانی، بلوار بصیرت، خیابان بهشت، خیابان بهشت ۷، مصلی نماز جمعه (مسجد الغدیر) و ساعت حرکت: ۱۲ خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی (رض) در سال ۱۳۵۸ش آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس روز جهانی قدس بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس روز جهانی قدس بومهن شهرستان پردیس روز جهانی قدس بومهن راهپیمایی روز قدس شهرستان پردیس خیابان بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود