Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:44:06 GMT

هوشمندسازی ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا ضروری است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۴۸۰

هوشمندسازی ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا ضروری است

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به هوشمند نبودن ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا، اظهار داشت: برای تسلط کامل به این منطقه و جلوگیری بیشتر از قاچاق مواد مخدر، کالا و انسان از این گلوگاه باید اقدامات لازم بمنظور هوشمندسازی و پایش تصویری در ایستگاه مذکور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره کمبود نیروی انسانی در اداره پلیس شهرضا نیز تصریح کرد: ساختار سازمانی این مجموعه مربوط به سال ۷۶ است که باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با اشرار و معاندان با اشد مجازات و قاطع برخورد می‌کند، افزود: پلیس در انجام وظیفه خود در تامین امنیت و نظم عمومی قاطع، قانونمند و مقتدر است.

به گفته وی، اصفهان در مرکز کشور واقع شده و بزرگترین تهدید در آن ورود مجرمان از دیگر استان‌ها به مناطق و شهرستان‌های مختلف این استان است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز به برکت وجود ولایت، نیروهای امنیتی، دستگاه‌های اطلاعاتی، قضایی و نیروی انتظامی در کنار همدیگر، همدلانه و هماهنگ برای استقرار و تثبیت امنیت و نظم با تمام وجود تلاش می‌کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه نگاهمان به آسیب های اجتماعی، بازدارندگی و اصلاح است، ادامه داد: باید انگیزش مادی و معنوی بیشتری برای جذب جوانان نسبت به کار پلیس ایجاد شود.

 سرهنگ سهراب قرقانی در این جلسه بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا معرفی و از خدمات سرهنگ صادق کاظم‌زاد تقدیر شد.

فرمانده انتظامی شهرضا پیش از این از بهمن ماه سال ۹۵ فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم را بر عهده داشت.

شهرستان شهرضا با افزون بر ۱۶۰ هزار جمعیت در ۷۵ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها شهرضا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سمیرم مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سمیرم شهرضا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سمیرم مراسم تکریم فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد