Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اصغر حبیب‌نژاد پیشکسوت به نام باشگاه نساجی ‌‌و فوتبال مازندران در حاشیه جشن قهرمانی باشگاه نساجی در استادیوم آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: این پیروزی یک تبریک جانانه برای قدمت بالای باشگاه بزرگ نساجی است و این فوتبال یک قهرمانی به قدمت و بزرگی نساجی بدهکار بود که بچه‌ها موفق شدند حق خودشان را از این فوتبال بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نباید فراموش کنیم، تیمی قهرمان ایران شد که از داشتن یک استادیوم استاندارد محروم بود.

این پیشکسوت باشگاه نساجی ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان و کادر فنی افزود: در نیمه نخست تحت تاثیر جو ورزشگاه بودیم اما در نیمه دوم ساکت الهامی فاتح نیمه مربیان شد و نشان داد که مسیر  قهرمانی در جام حذفی را خوب بلد است.

حبیب‌نژاد از اتحاد بزرگ مردم مازندران تقدیر کرد و بیان کرد: قطعا فقط ورزش و مخصوصا فوتبال می‌تواند آنقدر روی مردم تاثیرگذار باشد. سال‌ها از عدم اتحاد مردم مازندران گلایه داشتیم ولی دیدید که چطور نساجی حلقه مفقوده استان مازندران را برطرف کرد و اتحاد مثال‌زدنی را به مازندران هدیه داد.

وی ادامه داد: از مسؤولان مازندران می‌خواهم کاری نکنند که این اتحاد به هم بخورد و حالا که نساجی باعث و بانی این اتحاد شد، سعی کنند این اتحاد و دوستی را ادامه‌دار کنند تا مازندران به حق واقعی خودش برسد.

این پیشکسوت فوتبال مازندران در پایان گفت: انتظار ما این است حداقل امکانات را برای تیم قهرمان ایران در مازندران فراهم کنند تا در آینده این تیم قهرمان به مشکل برنخورد.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی قهرمان پیشکسوت فوتبال مازندران قهرمان جام حذفی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران

دریافت 28 MB کد خبر 6089055

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران