Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، رضا ابهت ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان ابرکوه با اشاره به افراد تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: شرح وظایف بهزیستی بسیار گسترده و متشکل از پنج معاونت است که چهار مورد آن تخصصی است.

وی افزود: سالمندان بعد از سن ۶۵ سالگی جزء جامعه هدف بهزیستی قرارمی گیرند و در صورت داشتن شرایط لازم در مراکز تحت نظارت بهزیستی و در قالب معاونت توان‌بخشی به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی یزد گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانواده و ایتام مربوط در معاونت اجتماعی و آموزش و مشاوره نیز در معاونت پیشگیری بهزیستی انجام می‌شود.

ابهت ادامه داد: در حوزه معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی با شناسایی افراد تحت پوشش و جویای کار، با تشکیل پرونده اشتغال و معرفی به بانک‌های عامل جهت اخذ وام، اقدامات لازم انجام می‌شود.

در این آیین تکریم و معارفه، از تلاش‌های زهره اکرمی ریاست سابق این اداره قدردانی و سید شهاب نجفی به سمت سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه منصوب شد.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه بهزیستی سالمندان بهزیستی ابرکوه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد