Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:19:30 GMT

هشدار کلاهبرداری در خصوص جمع آوری اینترنتی فطریه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۷۲۵

هشدار کلاهبرداری در خصوص جمع آوری اینترنتی فطریه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن محمودی گفت: هموطنانی که قصد پرداخت کردن فطریه خود به صورت اینترنتی را دارند حتماً از طریق شماره حساب، آدرس‌های اینترنتی و مؤسسه‌های معتبری که از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به ایام پایانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام‌هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هموطنان حتماً توجه داشته باشند که از کلیک کردن بر روی پیامک‌ها و تبلیغاتی که حاوی لینک بوده پرهیز کنند تا به درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت نشده و از خالی شدن حساب بانکی خود جلوگیری به عمل آورند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی افزود: کاربران فضای مجازی برای کمک و مشارکت در کارهای انسان دوستانه باید از طریق شماره حساب نهادهای معتبر و سازمان‌های مربوطه اقدام کرده و از کلیک بر روی لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی و پرداخت‌های اینترنتی به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد برای پرداخت فطریه خود از منابع موثق و مورد اطمینان اقدام کنند و مراقب فریب‌های افراد سودجو و تبلیغات دروغین آنها باشند.

سرهنگ محمودی از شهروندان و کاربران فضای مجازی درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا درمیان بگذارید.

کد خبر 5477762

منبع: مهر

کلیدواژه: فطریه پلیس فتا کلاهبرداری اینترنتی راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس آمار کرونا خراسان رضوی شب قدر روز جهانی قدس بارش باران قزوین مشهد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟