Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «اردشیر رستمی» روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای تشار بخش نوسود شهرستان پاوه افزود: در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه، یکی از اولویت ها و مهمترین مطالبه ما تامین آب برای باغات شهرستان پاوه است.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی محدودیت های اعتباری دارد و اگر باغداران و کشاورزان در راستای ساماندهی و انتقال آب همیاری و همراهی نداشته باشند، باغ های آنها خشک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پاوه با بیان اینکه مطالبه آب در پاوه از حالت عادی خارج و به مرحله هشدار رسیده است، اظهار داشت: در بلند مدت آب از چشمه بل به روستای تشار انتقال داده می شود و مشکل آب شرب روستا برای همیشه حل خواهد شد اما باید در کوتاه مدت به فکر حل مشکل آب شرب باشیم.

رستمی ادامه داد: علمک گذاری روستای تشار از هفته آینده آغاز و تا پایان اردیبهشت به اتمام خواهد رسید و طرح هادی روستا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار ، تکمیل می شود.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی مشکلات ۴۳ روستای شهرستان پاوه ، قرارگاه عملیاتی در این شهرستان تشکیل شده و با تمام توان و مشارکت مردم برای رفع این مشکلات تلاش خوایم کرد.

روستای تشار  از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه است و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن بیش از ۳۰۰ نفر است.

بخش نوسود با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در حدود ۵۰ کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها نوسود هیئت دولت آبیاری پاوه آبرسانی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوسود هیئت دولت آبیاری نوسود هیئت دولت آبیاری پاوه آبرسانی اعتبار شهرستان پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • شکوفه درختان گلابی باغات روستای جغدان به روایت تصویر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور