Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:21:58 GMT

فداکاری یک‌معلم خوزستانی بعد از مرگش

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۴۲۰

فداکاری یک‌معلم خوزستانی بعد از مرگش

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، منصور تنوره معلم اهل بهبهان که ۲ سال قبل به دلیل سرطان جان خود را از دست داده بود وصیت کرده بود بعد از مرگ جسد من را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار دهید تا کارهای تحقیقاتی و پژوهشی بر روی آن انجام دهند.

بر اساس این گزارش بعد از ۲ سال عملیات‌های پژوهشی و پزشکی بر روی جسد این معلم فداکار پیکر وی ۲ روز پیش در شهرستان بهبهان تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا محافل علمی و پزشکی کشور نیازمند توجه هموطنان هستند که در اقدامی انسانی به کمک رشد و پیشرفت علم بیایند و با اهدای جسد قدمی در این امر انسانی داشته باشند.

برچسب‌ها بهبهان خوزستان معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهبهان خوزستان معلم بهبهان خوزستان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.


دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر