Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:57:46 GMT

مشکلات حقوقی کتابخانه ۱۷ شهریور خرم‌آباد رفع شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۳۹۹

مشکلات حقوقی کتابخانه ۱۷ شهریور خرم‌آباد رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جایگاه و مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: علامه شهید مطهری یکی از کسانی بود که همه عمر خود را وقف تعلیم و تربیت کرد و آثار گرانبهایی از وی به یادگار مانده است

وی به نقش معلمان در توسعه فرهنگ و تکامل جامعه هم اشاره کرد و گفت: تکامل و رشد انسان در یاد گرفتن است و معلم این مهم را در زندگی بشر انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، شغل معلمی را یک کار سخت و با کمترین امکانات دانست و گفت: معلمان عاشق شغل خود هستند و اگر این عشق به آموزش و یادگیری نباشد این شغل چند برابر سخت‌تر خواهد شد.

زیویار در ادامه از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواست به کمک آموزش و پرورش بیایند و با امکاناتی که دارند با هماهنگی آموزش و پرورش به رفع کمبودها کمک کنند.

وی به وضعیت کتابخانه ۱۷ شهریور که در مالکیت آموزش و پرورش است هم اشاره کرد و گفت: اولویت کار فرهنگی باشد و با یک کار حقوقی مناسب این مشکل با نگاه فرهنگی حل و فصل شود.

کد خبر 5477589

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان فرهاد زیویار آموزش و پرورش لرستان راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا روز قدس خراسان رضوی بارش باران قزوین روز جهانی قدس مشهد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان