Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیم کادر فنی این تیم اجازه تمرین پیدا نکرد.
به گزارش آریا، با تصمیم یحیی گل‌محمدی، مهدی عبدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس به دلیل حضور در جشن قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران امروز اجازه تمرین با پرسپولیسی‌ها را پیدا نکرد. عبدی یک نیمه در دیدار دوستانه برابر نیروی زمینی به میدان رفت اما در ادامه بدون این‌که از کادر فنی اجازه بگیرد ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد و به ورزشگاه آزادی رفت تا در جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از حواشی عجیب جشن قهرمانی شب گذشته نساجی مازندران، حضور مهدی عبدی در استادیوم آزادی بود. مهاجم مازنی پرسپولیس با حضور در آزادی و جشن قهرمانی نساجی قائمشهر حاشیه و هجمه بزرگی را متوجه خود دید. عبدی که در بازی تدارکاتی شب گذشته پرسپولیس مقابل نیروی زمینی در نیمه اول به میدان رفته بود و یک پاس گل هم داد، در ادامه برای تماشای بازی فینال جام حذفی راهی استادیوم آزادی شد. اقدامی که بدون اجازه از کادرفنی صورت گرفت و موجب شد تا هجمه زیادی بابت این اقدام غیرحرفه‌ای مهاجم جوان پرسپولیس علیه او و البته کادرفنی این باشگاه شکل گیرد.
البته یحیی گل‌محمدی در تمرین امروز اقدام انضباطی را خیلی زود صورت داد و بعد از توضیح در این خصوص، از همراهی عبدی با دیگر بازیکنان در تمرین امروز ممانعت به‌عمل آورد. این تنبیه انضباطی اولین تصمیم کادرفنی در خصوص اقدام مهدی عبدی بود و باید دید در ادامه سرمربی سرخ‌پوشان چه تصمیمی درباره این بازیکن خواهد گرفت.
مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قهرمانی جام حذفی و پیروزی نساجی اظهار داشت: نساجی تیم شهر من است و خیلی خوشحالم که در این دیدار توانست به پیروزی برسد و قهرمان جام حذفی شود.
وی ادامه داد: از دیدن تماشاگران نساجی و مردم خوب مازندران انرژی گرفتم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد دریافت چند پیشنهاد و احتمال جدایی از پرسپولیس، تصریح کرد:
صحبت‌های حاشیه‌ای نکنید!
باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند. رضا درویش فروردین ماه گذشته خبر مذاکره با علی دایی و علی کریمی را صراحتاً تکذیب کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم مقابل آلومینیوم اراک نیز از یحیی گل محمدی حمایت کرده و هر گونه تغییری در کادرفنی سرخپوشان را منکر شده بود. البته تجربه در فوتبال ایران نشان داده که معمولاً حمایت‌های این چنینی از مربیان به ویژه در زمان بحران (!) از سوی مدیران باشگاه‌ها عاقبت چندان خوشی پیدا نخواهد کرد.
در همین ارتباط اما شنیدیم باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند. گویا این پیشنهاد موقت و فقط برای 6 ماه به علی کریمی ارائه شده اما جادوگر محبوب فوتبال ایران این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده فقط حاضر است با قراردادی یک سال و 6 ماهه این پست را قبول کند!
دادگاه CAS صدور رای پرونده شکایت النصر را بازهم به تاخیر انداخت. صدور رای پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان ار پرسپولیس به زمان دیگری موکول شد. دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بار دیگر با استناد به ماده R59 از قوانین ورزشی مهلت خود برای صدور و ابلاغ رای پرونده النصر را تا 27 می 2022، مطابق با جمعه 6 خرداد 1401 تمدید تمدید کرد. شکایت باشگاه النصر مربوط به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی عبدی پرسپولیس جشن قهرمانی تیم فوتبال مهدی عبدی علی کریمی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!