Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@14:31:19 GMT

ارائه مشاوره رایگان در پردیس فرهنگی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۵۴۵

ارائه مشاوره رایگان در پردیس فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۳ ضمن گرامیداشت روز قدس درباره برنامه‌های این روز گفت: «شهرداری منطقه۱۳ همسو با مناطق ٢٢ گانه و دستورالعمل ابلاغی اداره کل فرهنگی، ویژه برنامه‌های متنوع و متعددی را اجرا می‌کند.»

«محمدهادی علی احمدی» افزود: «همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پردیس فرهنگی اجتماعی منطقه۱۳ در ضلع شمال خیابان انقلاب، مقابل سینما سپیده مستقر و همراه با برپایی استیج میزبان راهپیمایان این روز بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد: «در این پردیس ۸ غرفه با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع محصولات فرهنگی ویژه این روز، معاینه سلامتی، مشاوره بانوان، برنامه‌های کودکان، آموزش‌های شهروندی، عکس‌های مقاومت، ورزش، ستاد راهبردی و... فعال است.»
شهردار منطقه۱۳ گفت: «همچنین به همین مناسبت با هدف زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و فرهنگ مقاومت، نمایش خیابانی «مقاومت فلسطین» در بوستان‌های منطقه در حال اجراست.»

کد خبر 673052 برچسب‌ها فرهنگ همشهری محله منطقه ۱۳ شهرداری روز جهانی قدس راهپیمایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه۱۳ فرهنگ همشهری محله منطقه ۱۳ شهرداری روز جهانی قدس راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند