Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب سلیمانی فرزند حاج قاسم سلیمانی می باشد. در ادامه نامه زینب سلیمانی خطاب به دختر فلسطینی را مشاهده می نمایید.

واکنش زینب سلیمانی به پایان رژیم ترامپ

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین پاره تن اسلام و مسئله اصلی جهان اسلام و امت اسلامی است. روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی(ره) در تقویم امت اسلامی قرار گرفته‌است با پرچمداری امام خامنه‌ای مدظله العالی فرصتی برای زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و مقابله با فراموش سازی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز مشاهده می‌شود آرمان آزادی قدس شریف از سوی نسل‌های نوی جبهه مقاومت بسیار پر شورتر، آگاهانه‌تر و با عزم اراده قوی‌‌تر دنبال می‌شود که پیامد آن استیصال رژیم صهیونیستی و رسوایی سازش‌طلبان است.

جبهه‌‌ای که جوانان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی گشوده‌اند و جنگ ترکیبی که علیه متجاوزان و حامیان آنها به راه  انداخته‌اند خانه عنکبوتی رژیم اشغال‌گر قدس را از درون مورد تهدید قرار داده است و امنیت آن رژیم را در تمامی ابعاد با مخاطره مواجه ساخته‌است به طوری که امروز دست پر قدرت جوانان فلسطینی یقه مزدوران صهیونیستی را نه فقط در مرزها که در ادارات، خیابان‌ها و خانه‌های آنها گرفته و سایه تهدید را بر سر آنان افکنده است.

شجاعت و شهامت زنان و مردان فلسطینی نه تنها خواب راحت را از چشم آنان ربوده بلکه رویای از نیل تا فرات آنان را به رویایی تعبیرناشدنی مبدل ساخته است.  

این نسل که شهد شیرین مجاهدت دلیرمردانی همچون شهید سلیمانی و هم رکابی رهبران جبهه مقاومت با او را چشیده است به خوبی دریافته‌است راه آزادی قدس شریف از «مقاومت» می‌گذرد و به همین خاطر همپا و همراه با رهبران جبهه مقاومت بسیار پرانگیزه و آرمان‌خواه‌تر از قبل در میدان حاضر شده و لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی  انداخته است و هر روز که می‌گذرد با تقویت جبهه مقاومت ابتکار عمل را بیشتر در دست می‌گیرد و امید آزادسازی قدس شریف را بیش از گذشته در دل‌ها زنده می‌کند.

زینب سلیمانی: سال‌ها مذاکره به آزادی فلسطین منجر نشد

آنچه امروز مقاومت فلسطینیان را پرشکوه تر از قبل ساخته حضور موثر دختران قهرمان و شیرزنان شجاع فلسطینی در صحنه نبرد است که همراه و همگام با برادران خود، سلحشورانه به میدان آمده‌اند. این پدیده اولا نشان دهنده عزم استوار جبهه مقاومت برای پیروزی و پرهیز از ضعف و انفعال در برابر دشمن صهیونیستی است و ثانیا نوید بخش نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در متن زندگی فلسطینیان است و در بطن خود خبر از تربیت نسلی مقاوم در دامان پاک مادران مجاهدی را می‌‌دهد که امروز خالق حماسه های به یاد ماندنی در تاریخ فلسطین هستند.

امروز دختران و پسران  و جوانان انقلابی و  مبارز فلسطینی در یک همه پرسی پرشکوه رأی خود به آزادی فلسطین و نفی رژیم متجاوز را با سنگ‌هایی که به سوی مزدوران و دژخیمان صهیونیست پرتاب می‌‌شود اعلام می‌کنند.

حضور پرشکوه و باورنکردنی نسل نوی جبهه مقاومت در این میدان، این پیام مهم را نیز برای سازش‌طلبان دارد که رژیمی که از حفظ امنیت خود ناتوان است نخواهد توانست برای شما امنیت‌آفرین باشد و شمشیر قدس که امروز سران و مزدوران رژیم منحوس و جعلی اشغالگر قدس را نشانه رفته است شمشیری دو دم است که دم دیگر آن امیدهای واهی شما به این جرثومه تباه‌کاری در منطقه را قطع خواهد کرد.

و اما خطاب آخر من به خواهری است که این روزها تصویر شجاعت و غیرتش در جهان اسلام میدرخشد:

خواهرم! بدان که در پنجه‌افکندن در برابر اشغالگران خانه‌ات تا قطره آخر خون در کنارت هستیم و مشت‌ محکم و مصممت را در برابر متجاوزان پست و لعین صهیونیست توانمندتر خواهیم کرد؛ همچنان که پدر شهیدم بر این عهد استوار بود.

همچنین در برابر عزم پولادین شما جوانان فلسطینی برای ادامه راه شهدای مقاومت سر تعظیم فرود می‌‌آورم و ضمن اعلام همبستگی با مبارزات حق‌طلبانه شما، با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز و شهید قدس شهید حاج قاسم سلیمانی عهد می بندم فریادگر شکوه حماسه تاریخی شما تا پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیستی و بازگشت سرفرازانه به سرزمین‌های مادری باشم.

زینب سلیمانی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خاطره فرزند شهید سلیمانی از افطار حاج قاسم با رزمنده ها در خط

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روز قدس زینب سلیمانی زینب سلیمانی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت

یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افشا کرد «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه به تازگی از مناطق درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر بازدید کرده و با تعدادی از نیروهای این جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرد.

این منبع در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «العربی الجدید» اظهار کرد: در رایزنی‌هایی که به تازگی میان سران جنبش در داخل انجام شد، السنوار، رئیس حماس در خارج را از شرایط مقاومت در نوار غزه آگاه کرده و بر اساس آمار و گزارش‌های میدانی دقیق بر موضعگیری قدرتمند مقاومت و صلابت و اقتدار آن در مواجهه با نیروهای رژیم اشغالگر تاکید کرد.

این منبع درباره مطالبی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در مورد السنوار منتشر می‌کنند، گفت: اینکه گفته می‌شود السنوار در تونل‌ها منزوی و پنهان شده، تنها ادعایی از سوی نتانیاهو و دستگاه‌هایش با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست او در تحقق اهداف اعلام شده برای حمله به غزه در برابر افکار عمومی اسرائیل و هم‌پیمانان آن است و السنوار به عنوان رهبر جنبش، در حال انجام کار خود در میدان نبرد است.

پس از تایید صحت خبر حضور السنوار در خیابان‌های غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت و بازدید او از مناطق درگیری، این اظهارات ساکنان اراضی اشغالی را به خروش آورده و سونامی را در افکار عمومی آن ایجاد کرد.

روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» به نقل از برخی منابع اطلاعاتی صهیونیست صحت خبر خروج السنوار از تونل‌ها به غزه را تایید کرد.

ستاد خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد، عکس السنوار در خیابان‌های غزه در حالی که اسرا در تونل‌ها می‌میرند، در حقیقت تصویر شکست اسرائیل و کابینه جنگ است.

دوشنبه روزنامه «نیویورک تایمز» آمریکا به نقل از چند مسوول رژیم صهیونیستی و مسوول آمریکایی درباره قدرتی که حماس پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه از آن برخوردار است، نوشت.

برخی مسوولان سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفتند، حماس و دیگر تشکل‌های مسلح فلسطین هنوز توانایی‌های متعددی روی زمین و زیر آن داشته و هنوز توان بسیاری برای مقاومت و ادامه دادن به جنگ دارند.

این منابع افزودند، حدود چهار تا ۵۰۰۰ نیرو در شمال غزه با وجود محاصره شدید در تمامی مناطق آن مقاومت کردند در حالی باور داشتیم این دلیل برای ضعف و تسلیم شدن کافی است.

سخنگوی سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: احتمالا زمانی که جنگ تمام شود، حماس به عنوان قدرتی در غزه باقی می‌ماند.

این مسوولان اطلاعاتی اعتراف کردند، با وجود خسارات سنگینی که حماس متحمل شده، اما بخش بزرگی از سران ارشد آن در غزه هنوز در داخل مراکز عملیاتی با صلابت حضور دارند.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از برخی مسوولان آمریکایی نوشت، تونل‌ها به حماس امکان بقا داده و به محض توقف جنگ در غزه حماس صفوف خود را ساماندهی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود