Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:21:50 GMT

تغییر و تحول در ادارات باعث پویایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۰۹۲

تغییر و تحول در ادارات باعث پویایی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا طالبی پنجشنبه شب در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره‌کل حراست استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تغییرات در نظام‌های مدیریتی در هر صورت یک امر طبیعی و عادی است، اگر این پست‌ها و صندلی‌ها ماندگار بود به من و شما نمی‌رسید.

وی با اشاره به اینکه چرخش نیروی انسانی باید در راستای پویایی در یک دستگاه وجود داشته باشند، عنوان کرد: زمان به سرعت در حال گذر است که باید از این فرصت‌ها به بهترین نحو برای خدمت‌گزاری به مردم استفاده کنیم، باید به گونه‌ای خدمتگزار مردم باشیم که پیش وجدانمان و خداوند متعال شرمنده نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی همچنین گفت: ایران اسلامی در شرایطی قرار دارد که روز به روز توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

طالبی با بیان اینکه دشمنان در طول مدت ۴۳ سال انقلاب اسلامی تمام ابزارهای خود از جمله جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی را بر علیه ایران طراحی کردند، اضافه کرد: با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و لطف و عنایت خداوند، فتنه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته‌ایم و نظام اسلامی ما همچنان مسیر پر اقتدارش را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به شکست خفت‌بار نظامیان آمریکایی در عملیات موسوم به «پنجه عقاب» که در پنجم اردیبهشت ماه در صحرای طبس رخ داده است، گفت: شکست آمریکا در این عملیات نظامی نشان دادند که خداوند همواره پشتیبان ملت مسلمان و انقلابی ایران است.

وی با بیان اینکه از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و حراستی به عنوان سربازان امام زمان(ع) یاد می‌شود، اضافه کرد: این نیروها به دلیل دشواری فعالیت‌شان، رسالت خطیری در زمینه امنیت جامعه برعهده دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات بیش از پنج ساله احمد علیزاده بیرجندی تقدیر و علی معزی‌فر با اهدای حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت سرپرست اداره‌کل حراست استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی حراست استانداری سراسر کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی استانداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی