Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:26:46 GMT

باشگاه آلومینیوم از الهامی شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۱۷۷

باشگاه آلومینیوم از الهامی شکایت می‌کند

باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که قصد شکایت از سرمربی نساجی مازندران را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که به دلیل رفتار ساکت الهامی در طول دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، از وی شکایت خواهد کرد.

در اطلاعیه باشگاه آلومینیوم آمده است: « در پی رفتارهای زننده سرمربی تیم فوتبال نساجی در حین دیدار فینال جام حذفی، از وی به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت رسمی روز شنبه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نساجی پیش از شروع بازی در اقدامی زننده، با لگد به شکم محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم زده و در ادامه از ادبیاتی استفاده که خود وی در برنامه فوتبال برتر و پس از پایان بازی به آن اشاره کرد. باید پرسید سرمربی نساجی به چه دلیل از رختکن تیمش خارج شده و مقابل رختکن آلومینیوم حضور پیدا کرده و در ادامه با لگد به شکم مربی آلومینیوم زده است؟

باشگاه آلومینیوم اراک: رفتارهای الهامی در شأن یک معلم نبود

 

وی در پایان بازی با کنایه در مورد دستیاران سرمربی آلومینیوم سخن گفته و سپس در یک رفتار زشت و زننده، مقابل چند دوربین از کلماتی در مورد محمد نوازی استفاده کرده که قطعاً نیازمند ورود کمیته های رسیدگی به تخلفات در فدراسیون خواهد بود.

وی همچنین در برنامه فوتبال برتر، اتهاماتی را به نحوه انتخاب سرمربی تیم توسط مسئولان رده بالای باشگاه آلومینیوم وارد کرده که قطعاً باید در محاکم قضایی آنها را به اثبات برساند.

باشگاه آلومینیوم ضمن ضمیمه کردن فیلم اتفاقات مقابل رختکن، اظهارات این مربی علیه محمد نوازی که شروع‌کننده مصاحبه و تحریک عوامل دو باشگاه بوده و صحبت‌های وی در برنامه فوتبال برتر، خواستار رسیدگی کمیته انضباطی و اخلاق به تخلفات این مربی است.

‎نوازی با انتقاد شدید از الهامی: اول دهانت را آب بکش بعد اسم من را بیاور!

 

امید می‌رود حضور فرزند ریاست کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران، موجب عدم رسیدگی به‌موقع به این تخلفات نشود که در غیر این صورت، باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قضایی را در خارج از فدراسیون پیگیری خواهد کرد.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال آلومینیوم اراک ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشگاه آلومینیوم اراک مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!