Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:44:45 GMT

بی ام و سری 7 2023 در مقابل مرسدس بنز کلاسS + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۵۱۵

بی ام و سری 7 2023 در مقابل مرسدس بنز کلاسS + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 خودروی بی ام و سری ۷، همیشه یک رقیب برای مرسدس بنز بوده است و در آخرین نسخه خود، قصد دارد این خودروساز آلمانی را به چالش بکشد. 

مرسدس برای این سدان دو موتور ارائه می‌کند: یک موتور شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ با ۴۲۹ اسب بخار برای S۵۰۰ و یک موتور دو توربو ۴.۰ لیتری V۸ با قدرت ۴۹۶ اسب بخار برای S۵۸۰؛ یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی (موسوم به EQ Boost) در هر دو پیشرانه گنجانده شده است و به صورت استاندارد به یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته و چهار چرخ متحرک ۴Matic متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک گزینه هیبریدی پلاگین با برد تمام الکتریکی حدود 100 کیلومتر در دسترس است. در حالی که هر مدل مجهز به سیستم تعلیق بادی است، E-Active Body Control دارای یک انحنای دینامیک است که به خودرو اجازه می‌دهد به آرامی در پیچ‌ها جا به جا شود؛ همچنین امکان داشتن سیستم فرمان تمام چرخ برای کلاس S وجود دارد.

       

۷۴۰i با موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ شش خطی مجهز به سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی است که منحصراً با دیفرانسیل عقب در دسترس است. بی ام و انتظار دارد ۷۴۰i در ۵.۰ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. ۷۶۰i xDrive از یک موتور ۴.۴ لیتری V۸ با توربوشارژ دوقلو استفاده می‌کند که به صورت استاندارد ۵۳۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور همچنین دارای یک فناوری هیبریدی ۴۸ ولتی است و BMW می‌گوید که می‌تواند در ۴.۲ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل در ساعت برسد.

علاوه بر شتاب سریع، عملکرد نرمی را ارائه می‌دهد. خودروی جدید به صورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی مجهز شده است و BMW همچنین سیستم فرمان چرخ‌های عقب و همچنین دمپر‌های متغیر را در شاسی تعبیه کرده است. 

       

وقتی صحبت از فضای داخلی کلاس S می‌شود، نمایشگر‌ها اولویت دارند. این سدان ممکن است به پنج صفحه نمایش لمسی، از جمله یک صفحه نمایش لمسی مرکزی عظیم و یک پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی مجهز شود. یک نمایشگر هدآپ بهبود یافته  نیز در خودرو گنجانده خواهد شد. 

 فضای پا و سر در قسمت صندلی‌های عقب و صندلی‌های تکیه‌دار جدیدترین مدل با قابلیت‌های ماساژ و اجزای گرمایشی قابل توجه افزایش اندکی دارد.

هر دو خودرو دارای انواع گزینه‌های کمک راننده از جمله هشدار برخورد از جلو و سیستم ترمز اضطراری خودکار، مکانیسم هشدار خروج از خط در کنار کمک حفظ خطوط و سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​هستند. هر دو خودرو عملکرد فوق العاده و گزینه‌های موتور همراه با سیستم‌های الکتریکی و هیبریدی را ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، درحال حاضر ماموران ما مجهز به ۲۰ هزار دوربین البسه هستند و به ۱۵۰ هزار دوربین دیگر هم نیاز داریم.

سردار رادان می‌گوید، پلیس به لحاظ زیرساختی و فنی، آمادگی کامل دارد، اما پول کافی برای تجهیز البسه به دوربین نداریم.

­نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال گذشته موضوع دوربین‌های لباس را به قانون تبدیل کردند و براساس این قانون پلیس موظف است با بودجه‌ای که دولت به آنها می‌دهد، تا پایان امسال علاوه بر البسه، اماکن و خودرو‌ها را نیز به دوربین مجهز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب