Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@06:05:37 GMT

اقساط تسهیلات جهش تولید مسکن کاهش خواهد یافت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۵۷۴

اقساط تسهیلات جهش تولید مسکن کاهش خواهد یافت

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارقام مطرح شده در تسهیلات «جهش تولید مسکن»، گفت: این اقساط براساس توان مردم کاهش خواهد یافت. عبدالجلال ایری اظهار کرد: ارقامی که در نشریات و اخبار به عنوان میزان اقساط طرح جهش تولید مسکن یاد می‌شود، قطعا واقعیت ندارد و میزان آن پس از بررسی کارشناسی و ملاحظات مختلف مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقساط تسهیلات «جهش تولید مسکن» بر اساس دهک بندی متقاضیان تعیین می‌شود، به عنوان مثال متقاضیان دهک یک تا سه از وام پنج درصد بهره مند می‌شوند و سایر متقاضیان از وام ۱۲ درصد استفاده می‌کنند. وی ادامه داد: زمان بازپرداخت تسهیلات هم بر اساس شرایط متقاضیان تعیین و ابلاغ می‌شود تا امکان بازپرداخت برای متقاضیان فراهم شود.

ایری افزود: باید از همه پارامتر‌ها استفاده کنیم که شاهد استقبال مردم از «جهش تولید مسکن» باشیم و تسهیل سازی مهم‌ترین عامل موفقیت این طرح است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تورم حاکم بر بازار و وضعیت معیشتی مردم گفت: برای موفقیت در قانون جهش تولید مسکن نیازمند هم‌افزایی بیشتر بین مجلس و دولت هستیم تا بیشترین منافع نصیب مردم شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن تسهیلات مجلس ساخت مسکن تولید مسکن جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است