Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی در نشستی با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به مناسبت روز شوراها افزود: دولت و ملت مجموعه‌های جدا از هم نیستند و باید در تصمیم گیری‌های شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بزرگ اعضای شورا استفاده شود.

وی اظهار کرد: اعضای شوراهای شهرها و روستاها نیز لازم است در جمع‌بندی مشکلات منطقه خود اقدام کرده و برای قرار گرفتن در برنامه‌ریزی‌های محلی در اختیار مسوولان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه در رفع مشکلات مناطق و توزیع اعتبارات هیچ تفاوتی بین شهرستان‌ها نیست، ادامه داد: توزیع اعتبارات در مناطق مختلف همواره بر اساس شاخص های مختلف و نیازمندی پروژه‌های اولویت دار شهرستانی انجام می‌شود.

عاملی ضمن قدردانی از دغدغه‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص مشکلات حوزه های انتخابیه خود، گفت: حل مشکلاتی که در مناطق مختلف وجود دارد، با برنامه ریزی برای استفاده بهینه از منابع موجود استان امکان پذیر است و لازم است در این راستا شورها نیز با همدلی و همکاری در این مسیر گام بردارند.

وی تصریح کرد: مهم ترین مسئله در این خصوص توسعه اقتصادی استان بوده و لازم است با برنامه‌های تحول‌آفرین و استفاده از تکنولوژی روز ، استفاده بهینه و اقتصادی از منابع و ظرفیت‌های خدادادی داشته باشیم.

استاندار اردبیل توجه به تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی ، معدن و صنعت را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا مطالعات و بررسی‌های مختلف با همکاری مشاوران متخصص انجام شده و حرکت در مسیرهای منطبق بر تکنولوژی روز در حوزه تولید و رونق اقتصادی استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

عاملی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی جمعی از اعضای شوراهای شهرستان‌ها خواستار تلاش و همکاری بین اعضای شورا و دولت برای ایجاد درآمد پایدار شد و اظهار کرد: داشتن درآمدهای پایدار با جلب مشارکت های بخش خصوصی می تواند حل بخشی از مشکلات مرتبط با شوراها و مسائل محلی را سرعت بخشد.

وی توجه به آموزش شوراها ، تامین ساختمان و فضای استقرار شوراها در شهرستان ها ، صدور کارت‌های شناسایی برای اعضای شورا و مشخص کردن چارچوب مشخص برای توزیع قیر رایگان را مورد تاکید قرار داد و خواستار اجرا از سوی مسوولان مرتبط دولتی شد.

در این جلسه تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و بخش های مختلف استان به بیان مشکلات منطقه خود پرداختند.

سه هزار و ۱۶۰ نفر در استان اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا،  شهرستان و بخش  هستند.

برچسب‌ها شورای شهر سید حامد عاملی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر سید حامد عاملی استان اردبیل شورای شهر سید حامد عاملی استان اردبیل شوراهای اسلامی شهر اعضای شوراهای شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سعید رشادی، امام جمعه میانه در مراسم نکوداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی میانه، ارزش تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: تعلیم و تربیت، معادل سعادت و سلامت است و برعکس، نبود تعلیم و تربیت در جامعه معادل ضلالت خواهد بود. خداوند متعال، پیامبر اکرم را برای تعلیم و تربیت انسان‌ها برگزید تا انسان‌های گمراه را از تاریکی برهاند و به آن پایان دهد.

وی با تأکید بر اینکه با وجود تربیت، اصول و ارزش‌های انسانی و نیز تبلیغ و رعایت آن در جامعه‌ای، موجب سلامتی، بالندگی و شکوفایی آن جامعه خواهد بود، افزود: اگر در جامعه‌ای تعلیم و تربیت و ارزش‌های دینی و انسانی مورد غفلت و نسیان قرار بگیرد، آن جامعه همواره در معرض آسیب بوده و به گمراهی و انحراف کشیده خواهد شد. با جدی گرفتن مقوله تعلیم و تربیت، می‌توان مشکلات را در جامعه کاهش داد. در دنیای امروزی، مسئله تعلیم و تربیت ارزش و اهمیت زیادی دارد و کشور‌های مختلف، با پیشبرد علم خود، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده‌اند.

امام جمعه میانه تأکید کرد: اگر در عرصه علم، تلاش و کوشش بکنیم و بخواهیم به آن قله تعیین شده خود برسیم و جزء پیشرو‌ها باشیم، قطعاً قدرتمند بوده و در عرصه رقابت و قدرت، جز‌ء اولین‌ها خواهیم بود. فقط نمی‌تواند به علم تکیه کرد؛ زیرا باید در کنار علم، تربیت هم باشد تا جامعه را سالم نگه داشت و پیشرفت کرد. اکنون جمهوری اسلامی ایران در عرصه علم و مسابقات مختلف جهانی شرکت کرده و به سرعت در حال پیشرفت است و نمی‌خواهد از رقبای خود عقب بیفتد.

رشادی ادامه داد:‌ ایران اسلامی جزء پنج کشور پیشرفته علمی جهان است؛ زیرا دانشجویان و دانش‌آموزان در رقابت‌های مختلف علمی، قدرت خود را به جهانیان و حریفان خود نشان داده‌اند.

معلم با دستان مهربان خود مأمنی می‌سازد سرشار از اخلاص

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز معلمان را سعادتمندان دنیا و آخرت توصیف کرد و گفت: معلم با دستان مهربان خود مأمنی سرشار از اخلاص می‌سازد و در کلاس ایثار درس سخاوت می‌دهد.امروز از عزیزانی قدردانی می‌کنیم که چندین سال از عمر گران‌مایه خود را در این دانشگاه صرف کرده‌اند و از جان‌مایه گذاشته‌اند.

بهمن ولی‌نژاد با بیان اینکه استادان از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند و جزء مجرب‌ترین‌ها هستند، اضافه کرد: استادان ، خدمتگزاران دانشجویان هستند و با یاری سبز آنها، اندیشه‌های نو بارور می‌شود. معلمان به ما یاد داده‌اند که چگونه از کسانی که در حق ما خوبی و بزرگواری کرده‌اند، قدردانی و سپاس‌گزاری کنیم. معلمی نه تنها شغل نیست؛ بلکه عرصه، میدان و جولانگاه تأثیر گذاشتن و یاد دادن بوده؛ یاد دادن آنچه را که برای پیشرفت و بزرگ شدن یک شاگرد لازم است.

به گزارش آنا،‌ در ادامه مراسم از ۱۰نفر از استادان برگزیده گروه‌های آموزشی مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تجلیل شد. در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌های هنری و فرهنگی دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی و آثار خوشنویسی ذکریا عزتی از کارکنان هلال‌احمر شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود