Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دعوت محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در قدس برای اقامه آخرین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی، بسیاری از مردم فلسطین برای برگزاری آخرین نماز جمعه ماه رمضان به مسجد الاقصی وارد شدند. این در حالی بود که نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی ضمن هجوم به صحن‌های مسجد با شلیک گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی اقدام به برهم زدن وحدت نمازگزاران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری شهاب گزارش داد نیرو‌های اشغالگر به منطقه دروازه غربی در الاقصی یورش بردند و گلوله‌های پلاستیکی را به سمت نمازگزاران شلیک کردند.

در این یورش خبرنگار خبرگزاری شهاب از ناحیه کتف و تعدادی از نمازگزاران فلسطینی مجروح شدند. نیرو‌های اشغالگر همچنین کادر پزشکی که به محل اعزام شده بودند را هدف قرار دادند.

به رغم افزایش شمار نیرو‌های اشغالگر در مسجد الاقصی و حملات آن‌ها به نمازگزاران، همچنان مردم فلسطین سعی در ورود به مسجد و اقامه آخرین نماز جمعه ماه رمضان در این مسجد را دارند.

هلا احمر قدس اعلام کرد در حال حاضر، ۱۲ نمازگزار در حمله اشغالگران به مسجد الاقصی زخمی شده اند و با تداوم یورش صهیونیست‌ها احتمال افزایش آمار زخمی‌ها وجود دارد.

این مرکز همچنین اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر ضمن شلیک به کادر پزشکی از ورود آمبولانس به داخل حیاط مسجد جلوگیری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی مردم فلسطین آخرین نماز جمعه ماه رمضان نیرو های اشغالگر مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد