Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:53:38 GMT

مدیرکل هنرهای نمایشی در تالار سایه تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۲۱۷

مدیرکل هنرهای نمایشی در تالار سایه تئاتر شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی شامگاه پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «فریاد خاموش» نشست.

نظری پس از پایان این دیدار با محمد هادی عطایی کارگردان نمایش، دقایقی را به گفتگو نشست و از بازیگران و سایر دست اندرکاران نمایش «فریاد خاموش» قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان اجرای پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه این اثر نمایشی که به رسم چند شب گذشته به پاسداشت تعدادی از هنرمندان درگذشته تئاتر ایران اختصاص دارد، گروه اجرایی تئاتر «فریاد خاموش» یاد و خاطره آرمین بشرویه بازیگر تازه درگذشته تئاتر کشورمان را گرامی داشتند.

تئاتر «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی فر، کارگردانی محمدهادی عطایی و بازی پیمان محسنی، محسن سالاری، محمدهادی عطایی و سارا زکریانژاد هر روز ساعت ۱۸:۴۵ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

کد خبر 5477995 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: کاظم نظری تئاتر شهر تالار سایه تئاتر ایران کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد روز قدس موسیقی ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری رادیو نمایش سریال ایرانی رضا رویگری فیلم سینمایی راهپیمایی روز قدس خوشنویسی فریاد خاموش تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست