Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:43:40 GMT

مردم خوزستان یک‌صدا آزادی «قدس» را فریاد زدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۴۲۹

مردم خوزستان یک‌صدا آزادی «قدس» را فریاد زدند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر امام خمینی (ره) به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است، مردم روزه دار خوزستان با حضور در راهپیمایی‌های باشکوه در شهرهای مختلف استان با صدایی رسا «آزادی قدس شریف» را فریاد زدند.

مردم خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا دوشادوش هم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس از خیابان امام خمینی (ره) غربی روبه‌روی مسجد آیت الله جزایری به سمت مصلای مهدیه امام خمینی (ره) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مردم روزه دار اهواز حضور باشکوهی در این راهپیمایی دارند و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» علیه اشغالگران قدس شریف شعار دادند.

حضور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی بسیار قابل توجه است و این امر نشان دهنده این است که نسل جدید هم تحمل اشغال قدس شریف و جنایت‌های اسرائیل غاصب را ندارد.

عشایر مختلف خوزستان مثل همیشه که در همه صحنه‌های انقلابی مشارکتی هوشمندانه و گسترده دارند در این راهپیمایی با لباس‌های زیبای محلی خود حضوری چشم‌نواز دارند.

کد خبر 5477926

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس فلسطین اهواز روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی قزوین گرگان شب قدر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری