Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسر اتحادیه اروپا تیری برتون خطاب به ایلان ماسک اعلام کرده که توئیتر باید قوانین پیشین خود در انشار محتوا را رعایت کند. بروکسل به ایلان ماسک هشدار داده است که توئیتر تحت مالکیت او باید قوانین دیجیتالی جدید اتحادیه اروپا را رعایت کند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین یا حتی ممنوعیت مواجه خواهد شد و زمینه را برای یک جنگ جهانی نظارتی بر سر آینده پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیری برتون، کمیسر اتحادیه اروپا برای بازار داخلی، به فایننشال تایمز گفت که ایلان ماسک باید قوانین مربوط به تعدیل محتوای غیرقانونی و مضر را پس از پذیرفتن پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری توسط توئیتر رعایت کند.

برتون گفت: ما از همه استقبال می کنیم  اما قوانین و شرایطی داریم. ایلان، شما خوش آمدید اما ما قوانینی داریم و این قوانین شما نیست که در اینجا اعمال می شود.

ماسک روز دوشنبه گفت که "آزادی بیان بستر یک دموکراسی کارآمد است" و توئیتر را به عنوان "میدان شهر دیجیتالی که در آن موضوعات حیاتی برای آینده بشریت مورد بحث قرار می گیرد" توصیف کرد.

نظرات برتون، یکی از بانفوذترین رگولاتورهای دیجیتال اروپا، تنها چند روز پس از امضای قانون جدید بروکسل است که فناوری بزرگ را مجبور می‌کند تا محتوای آنلاین را با شدت بیشتری کنترل کند.

ماسک در ارائه پیشنهاد خود برای توئیتر، برنامه‌های خود را برای کاهش سیاست‌های تعدیل محتوای پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی مشخص کرد و خود را «خواهان آزادی بیان» توصیف کرد. سیاستمداران جمهوری‎خواه در ایالات متحده امیدوارند که این توافق بتواند راه را برای بازگشت دونالد ترامپ به توئیتر پس از آنکه به دلیل نقض مکرر قوانین خود در مورد سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست ممنوع شده بود، هموار کند.

کمیسر اتحادیه اروپا که در مذاکره با قانون جدید خدمات دیجیتال نقش کلیدی داشت، هشدار داد که عدم انطباق توئیتر با قوانین، باعث ممنوعیت این پلتفرم در اروپا می شود. وی گفت: هرکسی که بخواهد از این بازار بهره مند شود، باید قوانین ما را رعایت کند. هیئت مدیره توئیتر باید مطمئن شود که اگر در اروپا فعالیت کند، باید تعهدات خود را انجام دهد، بر این اساس،  هر فعالیتی که در فضای آفلاین غیرقانونی است، در فضای آنلاین نیز مجاز نبوده و غیرقانونی محسوب می‌شود.

وی افزود: «اگر توئیتر از قانون ما پیروی نکند، تحریم‌هایی برای آن وجود دارد، در ابتدا کاهش 6 درصد از درآمد و در صورت ادامه، فعالیتش در اروپا ممنوع می‌شود».

قانون خدمات دیجیتال امثال توئیتر را مجبور می‌کند تا نحوه برخورد با محتوایی مانند اطلاعات نادرست و تبلیغات جنگ را برای تنظیم‌کننده‌ها فاش کنند. قوانین پیشگامانه بخشی از فشار بزرگتر بروکسل برای محدود کردن قدرت پلتفرم های آنلاین بزرگ از جمله فیس بوک و گوگل است.

ماه گذشته، اتحادیه اروپا همچنین از قانون بازارهای دیجیتال با هدف محدود کردن قدرت فناوری های بزرگ، از جمله ممنوعیت پلتفرم هایی که خدمات خود را نسبت به رقبای خود تبلیغ می کنند، رونمایی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: توئیتر ایلان ماسک ایلان اروپا اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا باید قوانین ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند

دبیر خانه کارگر خراسان رضوی گفت: در استان حدود ۵۰ تشکل داریم که به معنای واقعی فعالیت ندارند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حسین رسولی در نشست خبری روز کارگر که با اشاره به اجرای درست قوانین کارگری اظهار داشت: ما مشکلی در قوانین نداریم مسئله اصلی عدم اجرای درست قوانین کارگری از جمله  ماده7 ماده47.96 و 11  است.

وی افزود: کارگر هم پول بیمه می‌دهد و هم درمان درست حسابی ندارد ودر کنار آن برای مرخصی هم مشکل دارد بدون پرداخت حقوق انجام می شود.

رسولی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی که باید صفر تا صد هزبنه های درمان را پرداخت کند بدرستی اجرا نمی‌شود و به عبارتی دولت های توجهی به این سازمان ندارد درواقع وزیر برخلاف قانون کار و‌ رعایت سه جانبه گری و توجه به سبد معیشت و تورم مصوبات انجام‌ می‌دهد.

وی با تاکید بر موضوع سه جانبه‌گری در حوزه کارگری خاطرنشان کرد: متاسفانه سه جانبه‌گری در شورای عالی کار هم رعایت نمی شود که در نهایت کارگر متضرر می‌شود و  باعث شده کارگر رغبتی به کارگری ندارد و به دلیل مزد پایین که تنها 10 روز هزینه کارگر را پوشش می‌دهد و کارفرما مجبور است از نیروی بیگانه استفاده کند که مسائل اجتماعی خودش را دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی همچنین با اشاره به بحث درمان کارگری گفت: کارگر به محض ورود به کارخانه باید  بیمه اجباری شود.6 میلیون جمعیت در مشهد و تعداد زائر دو بیمارستان تامین اجتماعی فارابی و 17 شهریور  داریم که‌ موظفند بدون هیچ هزینه ای کارگر درمان شوند.

رسولی در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح کرد: در خانه کارگر در بحث رفاه حال کارگر، حضور 24 هزار آموزش های خود اشتغالی به طور رایگان در سال 1402 دادیم واین درحالی است که خانه کارگر استان در کشور قریب به تعداد زیادی استراحتگاه با نازل ترین قیمت ها دادیم.

وی با اشاره به سبد معیشت بین رقم 20 تا 30 میلیون است، اذعان داشت: متاسفانه در شورای عالی کار سه‌ جانبه‌گری رعایت نمی‌شود‌، در استان حدود 50 تشکل داریم که به معنای واقعی فعالیت ندارند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد