Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:04:45 GMT

امضای طومار علیه جنایات رژیم صهیونیستی در مسیر راهپیمایی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۶۱۳۷

امضای طومار علیه جنایات رژیم صهیونیستی در مسیر راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی قدس مردم انقلابی زنجان ضمن تنظیم یک شکوایه و امضای طومار علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی با اعطای وکالت به مرکز وکلای دادگستری ایشان را به عنوان وکیل ملت ایران برای شکست دادن طرح معامله قرن و پیگیری شکوایه در مجامع بین المللی انتخاب کردند.

در متن این طمار امده است: رژیم اشغالگر قدس همه روزه مشغول جنایت، تجاوز به حقوق و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین است به علاوه دائماً با اقدامات شرارت آمیز مستقیم یا نیابتی از جمله تجاوز نظامی به همسایگان و حمایت‌های آشکار و پنهان از گروه‌های تروریستی در حال آتش افروزی و ایجاد ناامنی در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن آین طومار عنوان شده است: ما ملت ایران خواستار پیگیری حقوقی این موضوع بوده و از وکلای متعهد مرکز وکلا قوه قضائیه درخواست می‌نماییم که با طرح شکایت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در مجامع بین المللی پیگیر موضوع تا حصول نتیجه باشند.

کد خبر 5478122

منبع: مهر

کلیدواژه: روز قدس 1401 راهپیمایی 22 بهمن زنجان راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 روز قدس 1401 کرمانشاه ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا گرگان خراسان رضوی قزوین شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی